2010-09-18, 12:42
Medlem
maitans avatar
Tycker någon bör ta tag i det här för oss som spelar på ps3 också! såg XBOX tråden men fann ingen för ps3.

Jag har noll koll på hur det där fungerar med uppställningar och allt så någon annan "ledare" vore bra!
Citera
2010-09-18, 12:54
Medlem
Swarley.s avatar
Oj har NHL 11 kommit ut nu? Spelade 09 flitigt och fick en hyfsad ranking, skippade 10 på grund av studier men har planer på att köpa 11 nu. Kan tänka mig spela i laget.
Citera
2010-09-18, 14:48
Medlem
maitans avatar
Ja då det har kommit ut bara att du springer och köper det!

Kom på en sak till, Man skulle väl kunna använda Skype för kommunikation då har fler möjlighet att prata och lyssna om man har närhet till sin dator från sitt ps3 så att säga. + att man slipper knastret som jag ofta blir förbannad på när jag lirar!
Citera
2010-09-29, 01:17
Medlem
Låter grymt med ett flashback team;D

Adda mitt lag Chicken Swedes så ska vi flashbackare visa vart skåpet ska stå!
Citera
2010-09-29, 17:26
Medlem
PumpkinKings avatar
Jag skulle jättegärna vara med i Flashback laget! Kruxet är dock att jag inte har något headset eller Skype...Får man vara med ändå? Jag spelar gärna back (helst vänsterkanten). Är väldigt mycket en "stay-at-home" back som hellre backar bakåt än gör någon snabb offensiv framfart, det finns det andra till för. Passar gärna runt pucken (även mycket kring sargen) så att alla är delaktiga.

PSN: JimmyJava
Citera
2010-09-29, 17:54
Medlem
Coopahs avatar
PMA mig, vill gärna vara med
Citera
2010-09-29, 21:17
Medlem
PumpkinKings avatar
Gör en liten bump. Är det verkligen inga PS3are här som vill lira i lag? Minns att jag var med i 09 laget. Vi sög häströv men kul var det iallfall!
Citera
2010-09-30, 18:30
Medlem
Sådär, nu har jag fixat så att det finns ett Team Flashback på NHL 11 PS3. Så nu är det bara och joina. Jag spelar C/HF så den platsen är min hah.
Citera
2010-10-01, 00:56
Medlem
PumpkinKings avatar
Jag är inne nu - nån som vill lira? JimmyJava är jag alltså, nummer 7, backen.
Citera
2010-10-01, 02:02
Medlem
PumpkinKings avatar
Mobie, mitt PS3 fuckade ur totalt efter att vi försökt connecta mot dom där 2 nissarna 40 gånger. Game mer imorgon!
Citera
2011-01-15, 22:37
Medlem
Är det inga som spelar på ps3an längre?

Jag vet inte varför men testade först EASHL idag för första gången.

Var ju bland det roligaste jag gjort i tv-spels väg.

Är det inga/ingen som spelar i något lag som det finns möjlighet att joina? Som spelar några gånger i veckan.

Någon som eventuellt har lust att droppa lite info också? Hur många man behöver vara i ett lag för att kunna delta i ligor exempelvis?
Citera
2011-01-21, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magnusfrodin
Är det inga som spelar på ps3an längre?

Jag vet inte varför men testade först EASHL idag för första gången.

Var ju bland det roligaste jag gjort i tv-spels väg.

Är det inga/ingen som spelar i något lag som det finns möjlighet att joina? Som spelar några gånger i veckan.

Någon som eventuellt har lust att droppa lite info också? Hur många man behöver vara i ett lag för att kunna delta i ligor exempelvis?

Gammal flashbackare här som nyss skapat ett aktivt lag, vi är förvisso bara 2 för tillfället men letar aktivt efter nya spelare då vi försöker samla ihop tillräckligt med folk för att börja lira 6v6.

Du är välkommen att spela med oss om du känner för det. Själv brukade jag vara målvakt i Flashbacks NHL 09 lag och som någon nämnde tidigare sög vi men hade kul vilket är huvudfokus här också.

Som sagt, är du intresserad kan du adda mig på PSN (nordan27) eller söka efter laget Brutal Deluxe HC. Har du skype är det ett plus då vi använder det för kommunikation under matcherna eftersom EA fortfarande inte gjort något för att fixa problemen med headset under matcherna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in