2011-11-01, 01:16
Medlem
jackees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillirns
Uppvikta svarta mössor (sjömans-stuket) har blivit graff, även jackor med päls-luva har hittat tillbaka.

Sotarmössor? Det är för att alla klottrare har blitt hipsters på sistone.
Citera
2011-11-01, 10:47
Medlem
NigguhScootchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee

nej det är för att alla hipsters har blivit klottrare
Citera
2011-11-01, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NigguhScootch
nej det är för att alla hipsters har blivit klottrare

That`s wazzup.
Citera
2011-11-01, 13:36
Medlem
test1fys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackee
Haha nu när du säger det stämmer det bra också här i Norrland.

Citat:
Ursprungligen postat av bloodysamurai
Supreme är hipster.
Menar du allvar? Jag hade för mig att hipster var mer åt second hand, indiehållet och kanske flanellskjortor.
Citera
2011-11-01, 13:43
Medlem
Lillirnss avatar
Nu är ju frågan hur man faktiskt bör klä sig 2011 för att se ut som en dödsklottrare. Är det Adidas-mjukisar, Nike Air Max, North Face jacka, Carharrt mössa samt en Haglöfs rygga.
Eller är det kanske Fjällräven jacka, Sotarmössa, manchesterbyxor, kängor samt en halsduk slarvigt virad runt halsen? Kanske bör man sätta på sig Barbourjacka, Burberry halsduk, Ralph Lauren skjorta, Oscar Jacobsson chinos, loufääeers samt en skinnportfölj med sina cans i? Tror detta beror helt på ålder hos målarna då jag känner writers som går runt i alla dessa olika munderingar. Dock kill all hipsters and brats with fire..dödsklotter kommer alltid vara civvarbyxor och air max samt gangsterjacka och röjjarluva. sieg heil.
Citera
2011-11-01, 15:44
Medlem
bloodysamurais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av test1fy

Menar du allvar? Jag hade för mig att hipster var mer åt second hand, indiehållet och kanske flanellskjortor.

Hypebeast-hipsters.
Citera
2011-11-01, 17:30
Medlem
test1fys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bloodysamurai
Hypebeast-hipsters.

Åh, har longboardsmaffian hittat till graffitin? Tycker fan synd om er där nere.
Citera
2011-11-01, 17:55
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av test1fy

Ganska rejäl skillnad på hipster och indie.
Citera
2011-11-01, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillirns
Nu är ju frågan hur man faktiskt bör klä sig 2011 för att se ut som en dödsklottrare. Är det Adidas-mjukisar, Nike Air Max, North Face jacka, Carharrt mössa samt en Haglöfs rygga.
Eller är det kanske Fjällräven jacka, Sotarmössa, manchesterbyxor, kängor samt en halsduk slarvigt virad runt halsen? Kanske bör man sätta på sig Barbourjacka, Burberry halsduk, Ralph Lauren skjorta, Oscar Jacobsson chinos, loufääeers samt en skinnportfölj med sina cans i? Tror detta beror helt på ålder hos målarna då jag känner writers som går runt i alla dessa olika munderingar. Dock kill all hipsters and brats with fire..dödsklotter kommer alltid vara civvarbyxor och air max samt gangsterjacka och röjjarluva. sieg heil.

Det beror på vad för sorts mission som man ska ut på. Är det en sådan där natt då Elken flödar i massor, indiefittor som skriker, rackburkar & insidor i tuben med tomteskägg så duger ett par mysbrallor, air max, north face och haglöfs. Ska man måla ett fejm eller någon laglig vägg så är det preppy stilen som gäller då man ska uttrycka sin konst och se smart ut.

Häj.
Citera
2011-11-02, 14:18
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nate23
Det beror på vad för sorts mission som man ska ut på. Är det en sådan där natt då Elken flödar i massor, indiefittor som skriker, rackburkar & insidor i tuben med tomteskägg så duger ett par mysbrallor, air max, north face och haglöfs. Ska man måla ett fejm eller någon laglig vägg så är det preppy stilen som gäller då man ska uttrycka sin konst och se smart ut.

Häj.
jag tänker snarare tvärt om med outfit.
Citera
2011-11-02, 14:51
Medlem
funktioners avatar
Är det mer regel än undantag att man röker brajj om man taggar?
Citera
2011-11-02, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Är det mer regel än undantag att man röker brajj om man taggar?
undantag, regeln är rökheroin eller fribaskokain.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in