2011-03-06, 22:30
Medlem
Knarkboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Men som kartläggningen visar så är ni dumma i huvudet i Skåneland.
Smått, fast fläsksvål är nasty.

Vilket ciggmärke är mest klotter förresten?
Citera
2011-03-06, 22:47
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkbox
Smått, fast fläsksvål är nasty.

Vilket ciggmärke är mest klotter förresten?

Hmm vet inte, dödsknarkare som jag röker bara jeffreys.
Citera
2011-03-06, 23:39
Medlem
Knarkboxs avatar
Brukar röka crack iofs, skönt innan en bombingrunda.
Citera
2011-03-07, 17:33
Medlem
spaderfjortons avatar
Billiga cigg, LM t.ex., för att det går åt många och dom smakar okej när man rostar dom.
Eller röd prince i mjukpack, för att det river så gott på insidan och rännskitan är aldrig långt borta.
Citera
2011-03-11, 07:41
Medlem
warums avatar
Vad är grejen med målare och reflexvästar?
Citera
2011-03-11, 09:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av warum
Vad är grejen med målare och reflexvästar?

Där tog du precis den posten från mig! Hade precis tänkt fråga samma sak.

Är det för att dom ska liknas vid järnvägsarbetare?
Citera
2011-03-11, 10:57
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsken
Där tog du precis den posten från mig! Hade precis tänkt fråga samma sak.

Är det för att dom ska liknas vid järnvägsarbetare?
Rätt logiskt, ja.
Citera
2011-03-11, 11:12
Bannlyst
Känns ur min mening bara dumt att ha på sig en reflexväst. Lär ju dra mer uppmärksamhet än om man är klädd "normalt". Någon som vet varför detta fenomen uppkom? Eller är det bara i filmer alla ska visa att dom vågar stå ut?
Citera
2011-03-11, 11:50
Medlem
Citat:
Känns ur min mening bara dumt att ha på sig en reflexväst. Lär ju dra mer uppmärksamhet än om man är klädd "normalt". Någon som vet varför detta fenomen uppkom? Eller är det bara i filmer alla ska visa att dom vågar stå ut?

Vet att en del använder västar när dom målar linjeväggar, efter motorvägar etc. För att som ovan nämnt likna arbetare.
Citera
2011-03-18, 22:02
Medlem
Citat:

Lite sent men; De har på sig västarna så att de ska se ut som arbetare, således minskar risken att någon kommer anmäla de när de t.ex. är inne bland spåren eller längs linjen.
Citera
2011-05-20, 06:07
Medlem
sLmoN.incs avatar
Måste ju bara nämna att varje dag ha fickorna klirrandes av 20 nya pilot silvermarkers. det är jävligt graff för mig i alla fall.
Citera
2011-05-20, 10:10
Medlem
test1fys avatar
Är det bara i söder sånna här klotter-subkulturer finns? I min stad är det bara dubstep som känns klotter, inga jävla modesvin med casual-kläder här inte.

Angående reflexvästar är det faktiskt inte så dåligt, men det är bättre om man håller på med street art. Har aldrig haft på mig reflexväst när jag målat graffiti, men när jag gjort diverse installationer har jag haft det. Fungerar riktigt bra, folk har stannat och snackat med mig och frågat "Jaså, så [kommunalrådssossen] har godkänt det här?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in