2023-09-03, 11:48
  #25
Medlem
Hemma hos dong i Vasastan är riktigt bra
Citera
2023-10-22, 23:39
  #26
Medlem
Ho´s kanske är (var) en av bättre kinesiska restaurangerna i Stockholm. Men som jag minns det var kinakrogen bättre förr. Jag kan störa mig på att det är väldigt trångt mellan borden på Ho´s.

Surfers på Norrlandsgatan är väldigt bra och ligger mer centralt.
Citera
2023-11-03, 19:29
  #27
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korken69
Tråden är från 2010. Vi får hoppas att han han har pluggat färdigt nu.
Han kanske har pluggat färdigt men vi andra kan med fördel rekommendera varandra en uppdaterad lista på schyssta kinakrogar, riktig kinamat är ju så läcker! Gärna sichuan och Hunanköken. Är själv bara bekant med China! på Ringvägen som är lite ostadigt, ibland kommer rätter som markerats med tre chilis ut nästintill okryddade. Men likväl är det hyggligt autentiska rätter. Ho's som besökts flera gånger genom åren tycker jag kör alldeles för mycket med otäcka översötade rätter och har väl inte en enda inälvsrätt på menyn?

Vilka bra (vi pratar inte kladdig buffé här) och genuina kinakrogar gillar ni år 2023?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in