Citat:
Ursprungligen postat av
korken69
Tråden är från 2010. Vi får hoppas att han han har pluggat färdigt nu.
Han kanske har pluggat färdigt men vi andra kan med fördel rekommendera varandra en uppdaterad lista på schyssta kinakrogar, riktig kinamat är ju så läcker! Gärna sichuan och Hunanköken. Är själv bara bekant med China! på Ringvägen som är lite ostadigt, ibland kommer rätter som markerats med tre chilis ut nästintill okryddade. Men likväl är det hyggligt autentiska rätter. Ho's som besökts flera gånger genom åren tycker jag kör alldeles för mycket med otäcka översötade rätter och har väl inte en enda inälvsrätt på menyn?
Vilka bra (vi pratar inte kladdig buffé här) och genuina kinakrogar gillar ni år 2023?