Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-09-16, 22:43
Medlem
BaldiNs avatar
Jag ser ingen anledning till att https://www.flashback.org/t1298550 blev låst under debatten på svt för att det "chattedes" för mycket i tråden.
Självklart vill man diskutera debatten när den håller på och då blir det naturligt att man inte skriver en uppsats på 300 ord samtidigt som man kollar på debatten, det är inte speciellt ofta som dessa debattprogram sänds så jag tycker att man kan accepter en lite lägre standard på inläggen just under själva debatten.
Citera
2010-09-16, 22:45
Medlem
pungsorks avatar
Kan inte annat än hålla med och anser att det är felaktig moderrering!
Citera
Medlem
Håller med om detta.
Citera
Medlem
micaeles avatar
Det finns en chat, använd den. Finns ingen anledning att sänka standarden för politiska debatter, då vore det snart ramaskri ifall man inte gjorde likadant under andra större och mer världsomspännande händelser.
Citera
2010-09-16, 22:46
Medlem
anooonyms avatar
https://www.flashback.org/t1292295
Citera
2010-09-16, 22:50
Medlem
svampdamps avatar
Skapa en VAL2010 på irc servern då. Fort som fan så vi slipper spamma ner Lobby'n!
Citera
2010-09-16, 22:54
Moderator
skunkensunes avatar
Trots upprepade anmaningar att ta chat i just i Chaten, samt att det även stod i rubriken var på kort tid en stor majoritet av alla inlägg chat, OT, kommentarer om utseende istället för innehåll. Klart som korvspad att den då låses. Tråden kommer att låsas upp varpå ni kan diskutera vad som sades.
Citera
2010-09-16, 23:00
Medlem
JustPaintIts avatar
Chat behövs, specielt nu.
Citera
2010-09-16, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Trots upprepade anmaningar att ta chat i just i Chaten, samt att det även stod i rubriken var på kort tid en stor majoritet av alla inlägg chat, OT, kommentarer om utseende istället för innehåll. Klart som korvspad att den då låses. Tråden kommer att låsas upp varpå ni kan diskutera vad som sades.

Jag har fortfarande inte förstått vad som räknas som chatt. Kan du förklara exakt vad som är chat och inte är det.
Citera
2010-09-16, 23:33
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TehJames
Jag har fortfarande inte förstått vad som räknas som chatt. Kan du förklara exakt vad som är chat och inte är det.

Använd ditt sunda förnuft. Jag förmodar att du vet vad själva ordet betyder?

För att ta några exempel som förhoppningsvis hjälper dig:

Citat:
kommer bli toppen att se Åkesson Vs snorloskan Pegkul.

Laddar med chips redan nu!

Citat:
hahaha vart ska man börja? Du snackar så mycket skit.

Citat:
Bara jag som reagerar på att ohly är ovanligt välklädd?..ser ju nästan normal ut.

Citat:
Har stora svårigheter att få igång klippet. Reklamen är det enda jag ser i både IE och Firefox. Samma sak igår - var 10:e min slås den av. "Problem med inladdning av smi-fil"

Någon som kan hjälpa mig?

Citat:
Brukar man inte kunna se live på webben?

Citat:
In before "jävla feminister lulz"

Citat:
Men nu ska han snacka mot Pekgul, inte Schyman... Detta kan bara bli bra!

Citat:
Ser ut som att FP-tjejen har mysiga bröst

Citat:
Va trist med det här feministsnacket.

Citat:
Verkar som om programledaren har nått personligt emot Gudrun. Men vem har inte det?!
Citera
2010-09-17, 00:10
Medlem
Orzions avatar
Chatten finns där av en anledning var över 100 användare där idag och bra drag
Citera
2010-09-17, 10:01
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Chatten finns där av en anledning var över 100 användare där idag och bra drag

Därför ska man skapa ett rum på chatten som heter VAL2010! Ingen verkar ju lyssna, tycker det låter som en bra idé.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in