• 4
  • 5
2014-03-30, 01:43
Medlem
Tregays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tafkaf
En bekant träffade han Lindström som gör språkprogrammet på tv, vad det nu heter.
Det var på US-Video och den gode Lindström ska ha raggat med daggen ute så att säga
Ingen dum gissning att Fredrik Lindström är fikus eller bisexuell. Har alltid tyckt att tecken finns. Karaktären är homoartad. Under lördagskvällen i Robins på SVT skojade han för övrigt på ett sådant där oskyldigt sätt om rykten om sig och sin humorkollega, vid 10 min (behöver naturligtvis inte betyda någonting): http://www.svt.se/robins/se-program/...autostart=true
Citera
2014-03-30, 04:59
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tregay
Ingen dum gissning att Fredrik Lindström är fikus eller bisexuell. Har alltid tyckt att tecken finns. Karaktären är homoartad. Under lördagskvällen i Robins på SVT skojade han för övrigt på ett sådant där oskyldigt sätt om rykten om sig och sin humorkollega, vid 10 min (behöver naturligtvis inte betyda någonting): http://www.svt.se/robins/se-program/...autostart=true

Hans otroligt snygga flickvän (som är operasångerska) är 1.93 m lång, det kanske kan tyda på att han har dragning till det egna könet eftersom det måste anses åtminstone lite bögigt att ha så pass långa tjejer...? En väldigt heterosexuell man är naturligtvis tillsammans med en ovanligt kort dvärg.
Citera
2014-04-08, 03:09
Medlem
Tregays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hans otroligt snygga flickvän (som är operasångerska) är 1.93 m lång, det kanske kan tyda på att han har dragning till det egna könet eftersom det måste anses åtminstone lite bögigt att ha så pass långa tjejer...? En väldigt heterosexuell man är naturligtvis tillsammans med en ovanligt kort dvärg.
Det ligger en del i det du nämner.
Lindström är rätt lurig. Homo tror jag egentligen inte han är. Mer kanske åt BS-hållet. Han är lite i en kategori som är svårplacerad, där en sorts inte helt klar sexuell agenda ser ut att råda (som det verkar i en anblick utifrån), med figurer som Edward Blom, Bengt Palmers, Carl-Jan Granqvist, Peter Siepen, Johan Hakelius, Fredrik Ljungberg, Laleh, Claes af Geijerstam, Oisin Cantwell, Sonja Aldén, Peder Lamm m.fl.
Alla dessa = en sorts mer eller mindre sannolika potentiella avstickare från att vara enkom heterosexuella. Möjliga garderobssmygare helt enkelt.
Senast redigerad av Tregay 2014-04-08 kl. 03:23.
Citera
2014-04-08, 15:50
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tregay
Det ligger en del i det du nämner.
Lindström är rätt lurig. Homo tror jag egentligen inte han är. Mer kanske åt BS-hållet. Han är lite i en kategori som är svårplacerad, där en sorts inte helt klar sexuell agenda ser ut att råda (som det verkar i en anblick utifrån), med figurer som Edward Blom, Bengt Palmers, Carl-Jan Granqvist, Peter Siepen, Johan Hakelius, Fredrik Ljungberg, Laleh, Claes af Geijerstam, Oisin Cantwell, Sonja Aldén, Peder Lamm m.fl.
Alla dessa = en sorts mer eller mindre sannolika potentiella avstickare från att vara enkom heterosexuella. Möjliga garderobssmygare helt enkelt.

Peder Lamm är kanske lite för noga med att poängtera att han inte är bög:

Citat:

Är du hetero eller homo?

– Jag är väldigt hetero, säger Peder Lamm.

-Jag undrar vad Olle Palmlöf skulle säga om jag gick ut och kallade honom pedofil eller nekrofil, eller om jag antyder att han tänder på getter?

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle11019483.ab
Senast redigerad av Rimbert 2014-04-08 kl. 15:57.
Citera
2024-03-05, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Peder Lamm är kanske lite för noga med att poängtera att han inte är bög:

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle11019483.ab

Väcker liv i denna gamla tråd.

Väntar på att få se Ulf Kristersson och Benjamin Ingrosso gå ut med att de är ett par!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in