2010-09-17, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziboez
vänstra bröstvårtan sitter typ 2-3 cm över den vänstra

va ?
2010-09-17, 05:55
Medlem
Varulvs avatar
Mestandels onliners och skitsnack. Låser därför tråden sålänge.

/Mod
2010-09-17, 06:15
Medlem
kavajmongots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Mestandels onliners och skitsnack. Låser därför tråden sålänge.

/Mod

Snygg låsning.

Det som förvånar/förtvivlar mig är att en sån här tjej faktiskt får så mycket uppmärksamhet som hon får. Det känns som att bloggkändisar är en produkt av den moderna tidens fördärv. Här är en tjej som har blivit "känd" för att förfina sanningen om sin vardag i ett dagboksformat på nätet. Det finns ingen logik i att man ska kunna tjäna pengar/bli känd på det sättet. För fem år sen visste ingen vad en blogg är, idag är det alla ungdomars drömyrke. Sjukt
2010-09-17, 07:53
Medlem
stengolvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
Re-posta bilden?

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/SDSDADSADADSA.jpg
2010-09-17, 11:19
Medlem
OverVikts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavajmongot
Snygg låsning.

Det som förvånar/förtvivlar mig är att en sån här tjej faktiskt får så mycket uppmärksamhet som hon får. Det känns som att bloggkändisar är en produkt av den moderna tidens fördärv. Här är en tjej som har blivit "känd" för att förfina sanningen om sin vardag i ett dagboksformat på nätet. Det finns ingen logik i att man ska kunna tjäna pengar/bli känd på det sättet. För fem år sen visste ingen vad en blogg är, idag är det alla ungdomars drömyrke. Sjukt

Måste hålla med dig om det. Det har blivit allt mer kommersiellt och effektivt. Företagen tjänar sitt genom annons och reklam via en väl besökt blogg och donnan som är annonsskylten tjänar sitt genom pengar och dyra kläder. Det har alltså även blivit en eftertraktad bransch! För att båda parterna kan genom detta samla ihop kontakter, sälja och avancera genom detta.
Bra skrivet kavajmongot!
2010-09-17, 12:00
Medlem
Vad är det här? 80 sidor om en relativt stryk ful flohabba med köttigare kinder än en bonnlurk! Hon har silikon... ok.... sen då.... aha nu förstår jag era äckel ni sitter å runkar till hennes snea bröst (snacka om att objektificera) Ni menar alltså att om brösten suttit på en hårig, svettig jävla rysk kulstöterska med bredare ryggmuskler än ni själva... så hade ni fortfarande suttit och runkat till de silikonbrösten!?

Är så trött nu att jag bara måste skriva: OMG!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in