Tänkte bara se om någon vet något om dessa hallucigena frön. Det enda jag hört var något jag läst, och där fick man höra om en skräckinjagande flykt från döden.
JAg blev då genast lockad, så jag tänkte bara se om någon nånsin har testat något med ett sånt namn!!
OM du inte har lust att dö eller bli fett galen borde du nog hålla dig borta från datura... Chansen att du lackar ur helt är typ.. STOR. att dosera är väll lika lätt som att dosera spikklubba..
OM du inte har lust att dö eller bli fett galen borde du nog hålla dig borta från datura... Chansen att du lackar ur helt är typ.. STOR. att dosera är väll lika lätt som att dosera spikklubba..
Jodå, det finns ganska många dokumenterade dödsfall av datura, framförallt änglatrumpet, men även spikklubba. Låter fullständigt vansinnigt att ta någonting som ger dig deliriösa mardrömmar i 36 timmar, skulle iallafall aldrig falla mig in att ge mig på något så uppenbart puckat.
Låt bli skiten för helvete, gör så här istället om du vill få en galen tripp:
Välj en riktigt kall vinternatt.
Kör ut ifrån stan (eller byn eller var du nu bor) rakt ut i skogen, spelar ingen roll åt vilket håll. Kör fram och tillbaka i cirklar och kringelikrokar tills du inte har den blekaste om var du befinner dig. Stanna i nån skog efter cirka tio mil. Lägg din mobiltelefon i bilen. Gå med resoluta steg rakt in i skogen och stanna efter tjugo minuter och byt riktning 90 grader. Gå i tio minuter och byt tillbaks till din ursprungliga riktning och gå i ytterligare tjugo minuter. Stanna. Ta fram en karta med nio syra trippar, svälj sex. Fortsätt gå. Vid första tecken på påverkan, ta upp och svälj några laxativa tabletter. Svälj resten av ditt LSD. Börja springa åt valfritt håll.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!