2004-06-04, 00:52
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Här stod det någonting roligt som jag tog bort när jag tänkte närmare efter.
Citera
2004-06-04, 01:18
Medlem
Nelsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippi Hedren
Här stod det någonting roligt som jag tog bort när jag tänkte närmare efter.

Är det killen som inte skryter om hur bra och roliga inlägg som har varit framme igen..
Citera
2004-06-04, 02:08
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson
Är det killen som inte skryter om hur bra och roliga inlägg som har varit framme igen..

Jag skrev något extremt roligt som i sammanhanget skulle kunna missförstås otroligt lätt. Med tanke på den senaste tidens händelser ang. vissa onämnda fd moderatorer kom jag på att det kanske inte var direkt passande att skämta om sådana saker. Humor är svårt, även för dom bästa...
Citera
2004-06-04, 02:11
Medlem
Själv så räknar jag alltid med att säkerheten på internetforum är bristfällig, att det alltid finns en potentionell IDF och att IP-adresser kan hamna i felaktiga händer om de utelämnas. Därför låter jag helt enkelt inte min IP fastna någonstans om jag är rädd att det kan skada mig. Det samma rekommenderar jag alla andra.

Det betyder ju förståss inte att FB inte skulle ta allvarligt på detta eller att vi skulle vara vårdslösa med IP-adresser.
Citera
2004-06-04, 09:40
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
hehe Nyfiken i en strut

Nu räcker det med frågor om Administrationen. Det finns ingen hemlig organisation eller kartell. Just pure Svenssons.

Citat:
Ursprungligen postat av Member-X
Känner ni varandra sedan tidigare?
Många av er gör det va?
Känner någon av er Jan axelsson personligen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in