Jag kan säga att utifrån mina egna erfarenheter med en likadan dator att det inte är en bra speldator. Jag provade WarCraft 3 och det gick inget vidare. Tills datorn blev varm funkade det bra, men sedan började allt lagga, och till slut efter ca 30-60min skärde allt ihop.
Jag har raidat i wow med min MBP 13" 2009 (har ett 9400M istället för 320M) och det har funkat helt okej under tiden man raidade (4-5 timmar). Så att den skär ihop efter 30-60min WC3 har jag svårt att tro, då måste din dator ha varit defekt på något vis.
Det låter väldigt konstigt, jag har alltså skogar av liknande eller motsvarande burkar som i timtal nöter Starcraft 2. Därmed inte sagt att det är en speldator. Men den klarar givetvis av ganska stora ansträngningar. 320M är en helt okej GPU, minnesdelningen är det som skapar flaskhals. Tas om hand med korrekt utförda inställningar.
Det kanske "skärde" sig i dina allmäna datorkunskaper?
Model Name: MacBook
Processor Name: Intel Core 2 Duo
Memory: 2 GB
Chipset Model: NVIDIA GeForce 9400M
Så ser min dator ut.
Och nej, jag spelade med låga inställningar och allt körde fast så jag fick stänga hela datorn...
Det kanske "skärde" sig i dina allmäna datorkunskaper
Jag kan säga att utifrån mina egna erfarenheter med en likadan dator att det inte är en bra speldator. Jag provade WarCraft 3 och det gick inget vidare. Tills datorn blev varm funkade det bra, men sedan började allt lagga, och till slut efter ca 30-60min skärde allt ihop.
Testat blåsa rent med tryckluft på burk? gissar att ca 3 kg damm kommer välla ut.
Spelade Hon på min macbook 2.4 4 gig 320 13 tums igår. funkade bra tycker jag, ett par spikes, men inget irriterande. Så de klarar nog en del, bar man har rätt inställningar som sagt.