Jag kan sga att utifrn mina egna erfarenheter med en likadan dator att det inte r en bra speldator. Jag provade WarCraft 3 och det gick inget vidare. Tills datorn blev varm funkade det bra, men sedan brjade allt lagga, och till slut efter ca 30-60min skrde allt ihop.
Jag har raidat i wow med min MBP 13" 2009 (har ett 9400M istllet fr 320M) och det har funkat helt okej under tiden man raidade (4-5 timmar). S att den skr ihop efter 30-60min WC3 har jag svrt att tro, d mste din dator ha varit defekt p ngot vis.
Det lter vldigt konstigt, jag har allts skogar av liknande eller motsvarande burkar som i timtal nter Starcraft 2. Drmed inte sagt att det r en speldator. Men den klarar givetvis av ganska stora anstrngningar. 320M r en helt okej GPU, minnesdelningen r det som skapar flaskhals. Tas om hand med korrekt utfrda instllningar.
Det kanske "skrde" sig i dina allmna datorkunskaper?
Model Name: MacBook
Processor Name: Intel Core 2 Duo
Memory: 2 GB
Chipset Model: NVIDIA GeForce 9400M
S ser min dator ut.
Och nej, jag spelade med lga instllningar och allt krde fast s jag fick stnga hela datorn...
Det kanske "skrde" sig i dina allmna datorkunskaper
Jag kan sga att utifrn mina egna erfarenheter med en likadan dator att det inte r en bra speldator. Jag provade WarCraft 3 och det gick inget vidare. Tills datorn blev varm funkade det bra, men sedan brjade allt lagga, och till slut efter ca 30-60min skrde allt ihop.
Testat blsa rent med tryckluft p burk? gissar att ca 3 kg damm kommer vlla ut.
Spelade Hon p min macbook 2.4 4 gig 320 13 tums igr. funkade bra tycker jag, ett par spikes, men inget irriterande. S de klarar nog en del, bar man har rtt instllningar som sagt.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!