Citat:
Ursprungligen postat av Nathuram
Precis som ni påstår att det finns andra än bara nynazister här så anser jag att man inte måste vara jude för att inte hata judar.
Det handlar inte om att hata judar.
Citat:
Du menar som ni pekar på judar bakom varje hörn när någon lägger fram ett argument?
Det är en helt annan motiveringsfråga. Min Jewdar gör utslag när någon debattör helt plötsligt ger sig in i debatten och börjar gorma om antisemitism, islamism eller nazism istället för att diskutera sakfrågan (vilken kritiskt framförd ton mot judisk makt eller andra förhållanden det än är) och bemöta den information som presenteras -- eller som i detta fall (som du) börjar ironisera över ett påstående på grund av vem som yttrade det. Du börjar tjata om "jihadister" och "judehatare" istället för att förklara vad exakt som är fel med den information som finns på Radio Islam.
Aldrig kan ni diskutera utifrån vad som framförs; aldrig kan ni motbevisa det som sägs. Det är typiskt judiskt att angripa personer och rörelser snarare än deras argument. Ni har inget faktabehov eftersom ni vet att ni inte kan motbevisa det som diskuteras, av detta skäl ägnar ni istället energi på att attackera personen istället för dennes reflektioner. Därför kallar jag dig jude, eftersom det tydligen är viktigt för dig att poängtera hur fel vi har, hur Radio Islam "bygger på lögner" bara för att det är muslimer som driver den, men ändå inte kunna argumentera för det. Det är inget argument att säga att Radio Islam drivs av "jihadister"...

Det är fakta som är intressant, inget annat.
Vad är det med RA's kritiska samhällsreflektioner som inte stämmer, enligt din mening?