Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-08, 01:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Var det JF på filmen som visades i Veckans brott? Jag tror det.

De krossade alltså knäskålarna på honom, höll upp hans huvud och skrattade och skämtade.
Vad ska man säga?
Jag hoppas de lider.

För er som fortfarande diskuterar filmens existens.
Minns att det diskuterades tidigare i tråden och att jag också såg den.
Veckans Brott var det som visade en sekvens.
Citera
2025-11-09, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
För er som fortfarande diskuterar filmens existens.
Minns att det diskuterades tidigare i tråden och att jag också såg den.
Veckans Brott var det som visade en sekvens.

det är sekretessmaterial det har ALDRIG någonsin visats en jävla bildruta i tv | det enda som någonsin visats är bitar av rekonstruktionen eftersom det materialet inte är under sekretess.

man behöver va bra jävla dum i hela huvudet för att inte förstå att om någon skulle försett tv med sådant material så skulle dom ha arbetat sin sista dag

skulle efterlyst (eller något liknande program) visa sekretessmaterial så skulle dom vara färdiga sedan. all form av förtroende förbrukat eftersom DET ÄR OLAGLIGT
Citera
2025-11-09, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dip
det är sekretessmaterial det har ALDRIG någonsin visats en jävla bildruta i tv | det enda som någonsin visats är bitar av rekonstruktionen eftersom det materialet inte är under sekretess.

man behöver va bra jävla dum i hela huvudet för att inte förstå att om någon skulle försett tv med sådant material så skulle dom ha arbetat sin sista dag

skulle efterlyst (eller något liknande program) visa sekretessmaterial så skulle dom vara färdiga sedan. all form av förtroende förbrukat eftersom DET ÄR OLAGLIGT

Precis, och även om det inte vore belagt med sekretess strider den typen av material mot de etiska regler alla tv-kanaler har att förhålla sig till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in