2010-10-09, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym1337
Enligt mig så är AC starkare mentalt än DJ. Minns hur DJ var mobbad under högstadiet och sedan när han började gymnasiet hamnade i detta kompisgäng, vilket gjorde att han blev kaxigare, men i grund och botten är han fortfarande väldigt svag och osäker. AC är betydligt starkare mentalt, men jag kan fortfarande inte förstå att han sitter häktad för styckmord. Han var alltid glad och skämtade med alla.
JF känner jag inte mer än att vi har många gemensamma vänner så han kan jag inte uttala mig om.

Varför var DJ mobbad under högstadiet?
Citera
2010-10-09, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamie_L
Fanns väl ingen direkt orsak till det, han var väl inte heller direkt mobbad utan snarare utstött kanske är mer passande. Det var han under hela sin skolgång så vitt jag vet och kan minnas. Han var alltid den lilla tysta killen som ingen såg eller hörde.

AC däremot har ju utmärkt sig för att vara en skitstövel mer än ett par gånger. Bland annat knivskurit folk, rånat, misshandlat osv.

J.F har väl inte gjort så mycket väsen utav sig vad jag kan veta eller minnas, hans äldre bror som har varit lite snett ute har väl varit lite av en förebild vad jag har hört. Den äldre brodern var oerhört trevlig i sina yngre år men han ändrades enormt på senare år.
Citera
2010-10-09, 23:55
Medlem
SoTireds avatar
Citat:

20% - 30% är utsatta på något vis under skolgången.
(källa saknas, sorry)
Citera
2010-10-10, 00:08
Medlem
Actutetigistis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OttOtune
Vintage inlägg !!! Vad sägs om att det var JF som flippade mest ? Vad sägs m att det Var JF som tog initiativet !!! Vad sägs om att det var JF som insisterade om det hela !!! Ac var nykter, inga droger alls. JF som bara flippade och gjorde det största, fast ALLA VET ATT jf ÄR den mjukaste !!!
sÄKER KÄLLA !
AC är den hårdaste ja, han är en klippa, men aldrig skadat någon. AC har följt med strömmen, alltså för vänskaps skull hjälpte han till.

Vilket bullshit att "AC aldrig skadat någon", vet då flera tillfällen då den lille skiten dragit en knytnäve i fejjan på folk.
Citera
2010-10-10, 00:16
Medlem
Har dem tagit upp det här fallet på Efterlyst? I sådana fall när?
Citera
2010-10-10, 00:25
Medlem
Actutetigistis avatar
Citat:
Har dem tagit upp det här fallet på Efterlyst? I sådana fall när?

I andra och tredje programmen denna säsong.
Citera
2010-10-10, 00:50
Medlem
jf ser sjukast ut av de tre
Citera
2010-10-10, 00:58
Medlem
Citat:

Han hade en form av tics, att han blinkade med ögonen hela tiden. Detta gjorde att han blev kallad "blinkers" och liknande. Att han inte kunde/ville göra motstånd gjorde att han blev ännu mer utsatt.

Kanske ska tilläggas att han absolut hade många vänner på skolan och var på det stora hela omtyckt av de flesta. Det var bara en handfull idioter som mobbade honom. Riktigt tråkigt att det var denna mobbing som indirekt ledde fram till detta. Minns att jag tänkte redan då att han inte förtjänade att behandlas på det sätt han blev.
Citera
2010-10-10, 08:42
Medlem
Stämmer det att en av gärningsmännen har släppts?
Citera
2010-10-10, 09:39
Medlem
ThirdMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson
Stämmer det att en av gärningsmännen har släppts?

Är det inte AK som är misstänkt för skyddande av brottsling du tänker på då? Han släpptes ju i häktesförhandlingen.
Citera
2010-10-10, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdM
Är det inte AK som är misstänkt för skyddande av brottsling du tänker på då? Han släpptes ju i häktesförhandlingen.

Jag läste någonstans här i tråden att en person var försatt på fri fot, men jag minns inte namnet på den. Det är möjligt att det var AK, för det vore väl bra galet om någon av de misstänkta fick åka hem i väntan på rättegång.
Citera
2010-10-10, 09:46
Medlem
ThirdMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OttOtune
Vintage inlägg !!! Vad sägs om att det var JF som flippade mest ? Vad sägs m att det Var JF som tog initiativet !!! Vad sägs om att det var JF som insisterade om det hela !!! Ac var nykter, inga droger alls. JF som bara flippade och gjorde det största, fast ALLA VET ATT jf ÄR den mjukaste !!!
sÄKER KÄLLA !
AC är den hårdaste ja, han är en klippa, men aldrig skadat någon. AC har följt med strömmen, alltså för vänskaps skull hjälpte han till.

Fylleskrivning deluxe?? Eller ska vi ta ditt inlägg på allvar? Jag kan nog hålla med om att det inte är en omöjlighet att JF är den drivande om det stämmer som man hört att det var han som blev blåst på pengarna. Undrar lite vilken som är din säkra källa? Är det nån från polishuset, eller finns det fler inblandade? Din trovärdighet föll tyvvär till botten i samband med att du skriver att AC aldrig skadat någon. Jag har aldrig träffat den lilla luffaren men jag vet ändå att han skadat minst en så att den personen fick föras till sjukhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in