Nu är det sparrissäsong i livsmedelsbutikerna.
Men jag läste något i nån bok, det var om att lesbiska tjejer inte käkar sparris på grund av att det efter sparrisätande smakar fan att slicka fitta.
Själv har jag inte några såna erfarenheter vid avsmakandet.
Någon som har?
Det kanske beror på tjejens kemiska sammansättning?
Nu är det sparrissäsong i livsmedelsbutikerna.
Men jag läste något i nån bok, det var om att lesbiska tjejer inte käkar sparris på grund av att det efter sparrisätande smakar fan att slicka fitta.
Själv har jag inte några såna erfarenheter vid avsmakandet.
Någon som har?
Det kanske beror på tjejens kemiska sammansättning?
Haha, jag lovar att återkomma imorgon med mitt svar eftersom jag och sambon just nu avnjuter nykokt sparris med hollandaisesås
Verkar som jag har haft en jävla tur när det har funnits sparris på tallriken innan sängdags.
Hoppas att du, fittslickarn, har lyckat komma till sjukhus och sakta återvänder till livet.
Min urin luktar sparris efter att jag ätit det. Rätt skumt.
Färsk sparris är nästan otäckt gott.
Det finns tydligen någon gen som gör att vissa människor känner att sparris-kiss luktar udda. Läste någonstans att 30 procent av befolkningen har denna gen. Resten känner alltså inte av om någon vid samma pissränna har ätit sparris.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!