2010-09-13, 04:07
Medlem
Bellamorras avatar
Natthumor äger ju (eller inte :P), då man skrattar som mest . Lägg gärna till era bidrag om vad ni tror kända personer hade svarat på den klassiska frågan "Varför gick kycklingen över vägen?" =).

Men såklart, först LISTAN (vet att den är gammal, men hade inte läst den på länge och fick mig ett gott skratt);

FARFAR:
På min tid frågade vi oss inte varför kycklingen gick över vägen. Någon sa till oss att kycklingen gick över vägen, och vi nöjde oss med det.

MARTIN LUTHER KING, JR.:
Jag ser framför mig en värld där alla kycklingar är fria att gå över alla vägar utan att deras syfte med detta blir ifrågasatt.

ARISTOTELES:
Det ligger i kycklingars natur att gå över vägen.

KARL MARX:
Det var en historisk ofrånkomlighet.

SADDAM HUSSEIN:
Det var en oprovocerad rebellisk action och vi var helt berättigade att släppa 50 ton nervgas på den.

FOX MULDER:
Du såg den gå över vägen med dina egna ögon. Hur många fler kycklingar måste gå över vägen innan du tror på det?

SIGMUND FREUD:
Faktum att du över huvud taget bryr dig om att kycklingen gick över vägen avslöjar din bakomliggande sexuella osäkerhet.

BILL GATES:
Jag har just släppt eKyckling98, som inte bara kommer att gå över vägar, utan kommer att lägga ägg, lagra viktiga dokument och kontrollera dina bankkonton – och Internet Explorer är en ofrånkomlig del av eKyckling.

BILL CLINTON:
Jag gick inte över vägen med DEN kycklingen. Förresten, vad menar du med kyckling? Skulle du vara så snäll och definiera "kyckling"?

BIBELN:
Och Gud steg ned från himlen, och Han sade till kycklingen: "Du ska gå över vägen." Och kycklingen gick över vägen, och jubel uppstod.

EINSTEIN:
Gick verkligen kycklingen över vägen, eller var det vägen som rörde sig under kycklingen?

EGNA BIDRAG;

John Locke (från Lost); För att Ön krävde det.

Paulo Coelho; För att följa sin dröm, vilket var att korsa vägen. Men frågan är, vad upplevde kycklingen på resan dit?

Tyra Banks; För att JAG stod på andra sidan. Och jag står på andra sidan, tack vare min MAMMA som har hjälpt mig genom livet, blablabla, jag, blablabla, jag, blabla.. Va? Vilken kyckling? I alla fall, när jag var 13 år gammal blablabla

Fan, som skrivet, dålig natthumor men uppskattat med bidrag .
Senast redigerad av Bellamorra 2010-09-13 kl. 04:10.
Citera
2010-09-13, 04:17
Medlem
varstingdildos avatar
kyckling........bajs.. ..höhö... ...hö.. .. ....zzZZzzZZzz....
Citera
2010-09-13, 04:27
Bannlyst
JUSTIN BIEBER: Kycklingen gick över vägen endast för att hämta mig, slå mig och sedan dra tillbaka mig till de kök jag borde stå i.
Citera
2010-09-13, 04:42
Bannlyst
JAG: Den gick över vägen för att trådar med värdelösa historier skulle slängas och låsas in till soprummet på livstid.
Citera
2010-09-13, 05:01
Medlem
Dr.fisks avatar
förlåt, men det här var den tråkigaste tråden ever
Citera
2010-09-13, 07:02
Medlem
WhoFortyTwos avatar
DR.FISK

-För att han skulle ha något att klaga på.
Citera
2010-09-13, 07:14
Medlem
CarlSolomons avatar
Birgit Friggebo, "Nu tycker jag att vi gemensamt i denna sal sjunger We Shall Over Come".
Citera
2010-09-13, 08:59
Medlem
23838s avatar
GeHå: För att ta sig till sitt jävla jobb som den hatar. Men den gör det ändå, för den vet att utan jobb = ingen lön till hyra på sittpinnen eller mat.
Citera
2010-09-13, 14:38
Moderator
Popesizes avatar
Gene Rodenberry: To boldly go where no chicken has gone before

Douglas Adams: 42

Salvador Dali: Fisk
Citera
2010-09-14, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CarlSolomon
Birgit Friggebo, "Nu tycker jag att vi gemensamt i denna sal sjunger We Shall Over Come".

Haha
Citera
2010-09-14, 01:21
Medlem
hallberg-rassys avatar
OBS! Dessa är beroende av varandra. Är inte roliga var för sig (eller tillsammans).

Optimisten: Den gick över vägen för att finna nya möjligheter som inte fanns där han redan var.

Pessimisten: Nej, nej! Den gick över vägen för att det var rent överdjävligt där han redan var.

Cynikern: Nej, för helvete! Han gick över vägen för att han trodde gräset var grönare där. Vilken blåsning han gick på, gräset är precis lika grönt överallt och det är egentligen meningslöst att leva alls.

Realisten: Grabbar, varför bryr ni er om en djälva kyckling? Låt honom gå vart han vill...
Citera
2010-09-14, 01:26
Medlem
ascHacks avatar
Lars Ohly: Kycklingen gick över vägen...nä, jag tar tillbaks det där. Det gjorde den inte alls.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in