Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-09-13, 01:37
Medlem
BaalZeBubs avatar
Jag startade en tråd med ovanstående titel efter att ha följt alla rutiner. Då placerades tråden i papperskorgen eftersom någon ljög och skrev att jag inte följt dessa. Eller så är det någon som roar sig kungligt på min bekostnad och sitter och skrattar ihjäl sig. Pricken över i blir om moderatorn går på det en gång till.
2010-09-13, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Jag startade en tråd med ovanstående titel efter att ha följt alla rutiner. Då placerades tråden i papperskorgen eftersom någon ljög och skrev att jag inte följt dessa. Eller så är det någon som roar sig kungligt på min bekostnad och sitter och skrattar ihjäl sig. Pricken över i blir om moderatorn går på det en gång till.
Med tanke på att diskussionsunderlaget i den här tråden är tämligen klent så misstänker jag att du får rätt: tråden hamnar nog i papperskorgen...
2010-09-13, 02:55
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ
Med tanke på att diskussionsunderlaget i den här tråden är tämligen klent
Exakt vad är "klent" med att fråga "Varför kastas alla trådar om Terry Jones"?
2010-09-13, 05:33
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Exakt vad är "klent" med att fråga "Varför kastas alla trådar om Terry Jones"?
Det är inte rätt sätt att gå till väga med detta ärendet.

Antar att TS inte PMat moderatorn. Gör detta innan du startar en tråd.
Senast redigerad av The Crash 2010-09-13 kl. 05:35.
2010-09-13, 09:07
Medlem
FreaksAndGeekss avatar
Det finns en tråd om själva händelsen:
”Internationella dagen för koranbränning” [sammanfogad tråd /mod], samt en tråd om att Terry Jones är tillsammans med en svenska.
Är det något utöver det här du vill diskutera kan jag inte tänka mig att det skulle tas bort, så länge tråden följer alla regler.
Kan du återge trådstarterna som tagits bort?
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
I TS står det att han gjort det, jag såg den tidigare tråden, och även där påstod han att han gjort det, så jag tror inte han skulle skita i det två gånger om han nu ens gjorde det den första gången.
2010-09-13, 09:12
Medlem
SweTechs avatar
Citat:

https://www.flashback.org/t1280909
https://www.flashback.org/t1294292
https://www.flashback.org/t1292193

ALLA trådar som nämner Terry Jones slängs..
Det kan inte vara så att dom trådarna du tänker på är dåligt skapade eller att trådskaparen helt enkelt inte har sökt efter befintliga trådar före? Sen var det jag som "ljög" och sa att du inte inte hade följt rutinerna. Jag finner det väldigt otroligt att du ska ha skickat PM till moderatorn i fråga samt admins utan att få ett svar.

HADE du fått ett svar och inte gillat det så ger jag mig fan på att du hade tagit med det i den här trådstarten.. Så, följ rutinen och lär dig söka.
2010-09-13, 13:59
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Det är inte rätt sätt att gå till väga med detta ärendet.
Gör om gör rätt och läs vad TS skrivit.
Jag startade en tråd med ovanstående titel efter att ha följt alla rutiner. Då placerades tråden i papperskorgen eftersom någon ljög och skrev att jag inte följt dessa.
2010-09-13, 14:04
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Gör om gör rätt och läs vad TS skrivit.
Jag startade en tråd med ovanstående titel efter att ha följt alla rutiner. Då placerades tråden i papperskorgen eftersom någon ljög och skrev att jag inte följt dessa.
Min läsförståelse blir försämrad kl 05.30 på morgonen. Tycker ändå detta kunde framgått tydligare i inlägget.
2010-09-13, 14:17
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:

Ok, så här gick jag alltså tillväga : skrev pm till moderatorn som tagit bort alla terry jones trådar. Skrev därefter pm till admin 1. Skrev likadant till admin 2 och admin 3. Skrev tråd i flashback. Fick tråden borttagen med motiveringen att jag inte följt instruktionerna att skriva pm till moderatorn som tagit bort alla terry jones trådar och idi admin gubbarna. Då skrev jag pm till den nya moderatorn som tagit bort tråden om att alla terry jones trådar tagits bort som tagits bort eftersom jag påstås inte ha gjort den serie pm till moderatorn och idi admin gubbarna som jag gjort. Sedan startade jag en ny tråd, och fick då svaret att jag inte skrivit pm till moderatorn som tagit bort tråden om att alla terry jones trådar tagits bort, vilket jag gjort, men kanske skulle jag ha skrivit ett nytt pm till alla idi admin gubbar om att tråden om att terry jones trådarna tas bort vilken handlade om en annan moderator som tagit bort tråden om att alla terry jones trådarna tagits bort borde ha lett till en ny serie pm om denna metahändelse till alla idi admin gubbarna, varvid det utan tvekan hade uttalats att jag inte kan posta något om detta i flashback utan att först skriva ännu ett pm till moderatorn om att en annan moderator tagit bort tråden om att alla terry jones trådar tagits bort vilken handlar om att en annan moderator...

Vid det här laget började jag se det hela som en oändlig regression. Typ en oändlig serie sköldpaddor som kosmos vilar på.
2010-09-13, 15:00
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ok, så här gick jag alltså tillväga : skrev pm till moderatorn som tagit bort alla terry jones trådar. Skrev därefter pm till admin 1. Skrev likadant till admin 2 och admin 3. S

Vad fick du för svar då?
2010-09-13, 16:07
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Vad fick du för svar då?
Svar? De svarar väl aldrig?
2010-09-13, 16:09
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Svar? De svarar väl aldrig?

Det beror på hur länge man väntar, hur länge väntade du?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in