2021-08-12, 23:01
Medlem
Docklands avatar
Pappan verkar ha avsagt sig förmyndarskapet läser jag

https://www.expressen.se/noje/uppgif...formyndarskap/
Citera
2021-08-12, 23:22
Medlem
PC-Dators avatar
Nu kan Britneys iranske pojkvän Sam Ashgari äntligen blåsa Britney på hennes pengar. Jamie verkar ha avsagt sig förmyndarskapet.
Citera
2021-08-13, 01:22
Om man frågar mig så tror jag inte pojkvän är hetero, utan bi och transknullare. Jag har haft fejkprofiler där jag utgett mig för att va transa för att se vad det är för sorts män som dras till transor. Sam Asghari är precis en sådan.
Senast redigerad av Guy86 2021-08-13 kl. 01:40.
Citera
2021-08-13, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
"Överbeskyddande" föräldrar är det värsta som finns. De tror att de vet vad som bäst för sina barn, trots att barnen är vuxna. Britney är 39 år och får inte själv bestämma att hon vill ha barn. Det finns många kvinnor i världen som är långt värre än Britney Spears som har fått barn.

Förmodligen du har rätt, men pappan kanske har räddat Britneys liv? Vem vet?

Det är lite intressant om man ser på lite historia och fakta, I början av 2000talet hon började syssla med droger och har haft psykiska problem och umgicks med fel folk (Lindsay Lohan, Paris Hilton etc) och pundade rejält, tänk dig en pundare med hundra miljoner dollar på banken. Till det intressant: i 2008 när Britney blev omyndigförklarad och pappan var förmyndaren, året då Britney blir 27år gammal. Som de flesta har hört talas om 27 club, klubben för kända musiker som dött vid 27 års ålder: https://sv.wikipedia.org/wiki/27_Club

Britney kunde blivit en av musikerna på listan i 27-klubben.
Citera
2021-08-13, 10:08
Medlem
Jag lyssnar inte på hennes musik och är inget ”fan” av henne men jag blev uppriktigt glad när jag läste nyheterna! Hoppas hon får vara fri nu och leva sitt liv!
Grattis Britney 💞
Citera
2021-08-20, 02:13
Medlem
Ograsts avatar
Hur kommer det här påverka hennes möjligheter att bli "fri" och leva ett liv utan förmyndarskap?

https://www.expressen.se/noje/britne...erar-fangelse/
Citera
2021-08-20, 04:18
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Vad jobbar Britney Spears pappa med/som?

Är han knegare på en fabrik? Manager? Real estate?
Han är 69 år så högst troligen pensionär.
Citera
2021-08-20, 18:44
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Hur kommer det här påverka hennes möjligheter att bli "fri" och leva ett liv utan förmyndarskap?

https://www.expressen.se/noje/britne...erar-fangelse/

Inte alls. Ett försök av pappan o hans älskarinna att nu när dom inte längre har kontroll över henne att kasta in henne i fängelse med falska anklagelser. Oj så lägligt att det kom just nu då när han inte längre ska va hennes förmyndare....
Citera
2021-08-23, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Jag lyssnar inte på hennes musik och är inget ”fan” av henne men jag blev uppriktigt glad när jag läste nyheterna! Hoppas hon får vara fri nu och leva sitt liv!
Grattis Britney 💞

Samma. Hoppas att hon får leva sitt liv i fred. Fruktansvärt vad hennes egen far och alla dessa giriga människor gjorde mot henne
Citera
2021-08-23, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manicpixiedream
Samma. Hoppas att hon får leva sitt liv i fred. Fruktansvärt vad hennes egen far och alla dessa giriga människor gjorde mot henne

Har ni sett något av hennes totalt sinnesförvirrade instagramklipp? Jag skulle tro att hennes far endast har velat skydda sin dotter på det bästa sätt han förmått. Britney är spritt språngande galen! Hon är inte mentalt rustad, för att på ett adekvat sätt, kunna ta hand om sig själv och än mindre sina barn.
Jag hoppas dock att hon reder sig och får leva sitt liv i lugn och ro.
Citera
2021-08-24, 00:57
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cowboyhatten
Har ni sett något av hennes totalt sinnesförvirrade instagramklipp? Jag skulle tro att hennes far endast har velat skydda sin dotter på det bästa sätt han förmått. Britney är spritt språngande galen! Hon är inte mentalt rustad, för att på ett adekvat sätt, kunna ta hand om sig själv och än mindre sina barn.
Jag hoppas dock att hon reder sig och får leva sitt liv i lugn och ro.

länka alltid klipp du nämner.
Eller bättre, bifoga länk till sida man kan se det på om man inte har insta. Direktlänk.

Berätta gärna vad det är du anser hon gör i klippet som är besvärande för dig.
Citera
2021-08-24, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
länka alltid klipp du nämner.
Eller bättre, bifoga länk till sida man kan se det på om man inte har insta. Direktlänk.

Berätta gärna vad det är du anser hon gör i klippet som är besvärande för dig.

Ursäkta mig. Det var dåligt av mig. Här är videon:

https://m.youtube.com/watch?v=hPIzbWAbv1g

Som ni kan se, är hon inte riktigt i balans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in