2020-07-17, 18:53
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justerbar
Kan någon på ett mycket kort sätt sammanfatta varför folk går bananas och tror att Britney hålls tillfånga av sin familj och sitt team?

Oavsett så är alltihop lite skruvat. Antingen är hennes liv en mardröm, eller så lider en mängd människor av någon psykos som de triggar varandra i hela tiden.

I det här inlägget är det rätt bra sammanfattat

https://www.instagram.com/p/CCgSnpkJ...d=e1le8ni0m46t
Citera
2020-07-18, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m1456r78
Hur ska vi alla kunna hjälpas åt att rädda Britney??! Hennes pappa har varit hennes förmynndare i många år nu o jag vill kunna göra någ gått jag har läst så mycket hemsk heter unnder hennes hash tag freebritney o det gör mig så himmla lessen även om jag inte alltid tyckt om all hennes misik så ska ingen behöva ha det så som brittan jag tycker det är så så sorglit

Hon är ju psykiskt sjuk. Beteendet och utseendet i hennes videos skriker psykisk sjukdom. Särskilt videon där hon med otvättat hår, svart kajal kletat runt ögonen och darrande röst som smattrar fram orden och med vaggande kropp berättar hur man håller sig i trim. Sedan gör hon en övning där ena blygdläppen sticker fram under de minimala shortsen (Hon sitter i spagat tror jag det heter).

Hennes pappa tar hand om henne istället för nån institution.
Citera
2020-07-19, 05:21
Medlem
Får tyvärr en känsla av att hon inte kommer leva så länge till.
Citera
2020-07-19, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Får tyvärr en känsla av att hon inte kommer leva så länge till.
Usch Det var det jag tänkte i dag när jag kollade igenom en del av hennes instagram inlägg. Hoppas hon får hjälp. Vore oerhört tragiskt och sorgligt om hon skulle dö på ett eller annat sätt.
Hennes pappa verkar vara en riktigt sjuk gubbe.
Citera
2020-07-19, 18:34
Medlem
Haha vafan hon är väl inte mer psykiskt sjuk eller beter sig mer knepigt än vad andra kändisar gör och beter sig i Hollywood!? Och vad är det som är så konstigt med hennes insta? När människor börjar att se saker som inte ens existerar och utvärdera att en kändis är psykiskt sjuk och mår dåligt genom hennes insta då kan man ju undra hur friska dom personerna själva egentligen är??? Gud så löjligt.
Citera
2020-07-23, 12:49
Medlem
En del tror Britney blitt utbytt eftersom hon har en glugg mellan tänderna och det hade hon ej förut dessutom är hon som är Brittan på sociala medier jäkla lik brittan innan brittan opererade näsan så har hon blitt ersatt av en klon som såg ut som brittan innan näsoperationen
Citera
2020-08-22, 06:50
Medlem
Britney Spears förmyndarsksp förlängs i ett halvår. Skulle annars löpt ut på lördag.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-februari-2021
Citera
2020-08-24, 18:18
Medlem
chilly_c_canes avatar
Jag såg precis ett klipp där hon står vaggande, pratandes in i kameran där hon "svarar på frågor"
Någon skrev i kommentarerna att hon signalerar SOS med handen.

Googlade "American sign language" lite snabbt och visst gör hon det.
Hon har alla möjliga märken på kroppen och har en blick som skriker av förtvivlan.

Någon som hört vad som hänt med alla "rykten" och om någon oberoende kunnat prata med henne?
Citera
2020-08-25, 14:09
Medlem
MollyMaes avatar
Efter att ha läst historien om henne på IG, som länkats tidigare, så är jag också orolig för Britney. Har börjat följa henne där och det ser inte bra ut. Samma inlägg läggs upp igen och mycket ser ut att vara taget vid samma tillfälle men läggs upp på helt olika dagar. Många av följarna är oroliga och där är mängder av kommentarer. Jag är ingen konspirationsteoretiker men jag tror inte att Britney verkligen hade behövt vara omyndigförklarad och under sin pappas tumme i tolv år.
Citera
2020-08-25, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chilly_c_cane
Jag såg precis ett klipp där hon står vaggande, pratandes in i kameran där hon "svarar på frågor"
Någon skrev i kommentarerna att hon signalerar SOS med handen.

Googlade "American sign language" lite snabbt och visst gör hon det.
Hon har alla möjliga märken på kroppen och har en blick som skriker av förtvivlan.

Någon som hört vad som hänt med alla "rykten" och om någon oberoende kunnat prata med henne?

Jag har inte sett något sådant tecken. Länka gärna så jag får se.
Citera
2020-08-25, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MollyMae
Efter att ha läst historien om henne på IG, som länkats tidigare, så är jag också orolig för Britney. Har börjat följa henne där och det ser inte bra ut. Samma inlägg läggs upp igen och mycket ser ut att vara taget vid samma tillfälle men läggs upp på helt olika dagar. Många av följarna är oroliga och där är mängder av kommentarer. Jag är ingen konspirationsteoretiker men jag tror inte att Britney verkligen hade behövt vara omyndigförklarad och under sin pappas tumme i tolv år.
Jag tycker det verkar som att pappan och kanske övriga familjen, utnyttjar Britney, som en kassako.
Hon tjänar pengar åt dem.
Citera
2020-08-25, 22:30
Medlem
MollyMaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Jag tycker det verkar som att pappan och kanske övriga familjen, utnyttjar Britney, som en kassako.
Hon tjänar pengar åt dem.

Precis så, han/de vill inte släppa kontrollen över Britney med risk att sluta tjäna pengar på henne. Hoppas att hon blir myndigförklarad om ett halvår när det ska prövas igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in