2008-06-08, 14:20
Bannlyst
Går det att köpa melanotan på gatan i Sverige? Eller på någon svensk websida eller något forum eller nåt?

Och hur mycket behöver man om man redan har lite färg för att bli halvneger?

Var köper man annars melanotan? Har varit inne på sidan, men kommer inte ihåg den och orkar inte läsa igenom hela tråden igen...
Citera
2008-06-08, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imovanish
Går det att köpa melanotan på gatan i Sverige? Eller på någon svensk websida eller något forum eller nåt?

Och hur mycket behöver man om man redan har lite färg för att bli halvneger?

Var köper man annars melanotan? Har varit inne på sidan, men kommer inte ihåg den och orkar inte läsa igenom hela tråden igen...

Varför fråga nått när dom inte brukar ge ut sidor? Gymgrossisten.se dom har fina brun utan sol grejer du sprejjar. Riktigt bra fakiskt har "kurat" de ett tag
Citera
2008-06-08, 14:50
Bannlyst
melanocorp.
Citera
2008-06-08, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Varför fråga nått när dom inte brukar ge ut sidor? Gymgrossisten.se dom har fina brun utan sol grejer du sprejjar. Riktigt bra fakiskt har "kurat" de ett tag

För att sidan redan står i tråden?
Citera
2008-06-08, 16:48
Bannlyst
Citat:
För att sidan redan står i tråden?

tja!

ja brukar köpa på mig lite brunmedel på teknickmagasinet. de säljer såna här sprayflaskor för 100kr stycket. riktigt efektift faktiskt
Citera
2008-06-09, 17:17
Medlem
BobVlaesks avatar
Citat:
Idiotlång länk som kukar ur hela sidan
Skärp dig för fan, jag har inte tre 21-tummare på bredden
Citera
2008-06-09, 21:32
Medlem
angryducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobVlaesk
Skärp dig för fan, jag har inte tre 21-tummare på bredden

Har kört i ca 1.5 vecka nu har bara fått 2 leverfläckar i ansiktet..
Magen har blivit skitbrun eftersom jag injicerat det i bukfettet, men armarna är fortfarande bleka?
Blivit brun i ansiktet också

Något förslag vart man ska injicera för att bli brun om armarna?
Citera
2008-06-09, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av angryduck
Har kört i ca 1.5 vecka nu har bara fått 2 leverfläckar i ansiktet..
Magen har blivit skitbrun eftersom jag injicerat det i bukfettet, men armarna är fortfarande bleka?
Blivit brun i ansiktet också

Något förslag vart man ska injicera för att bli brun om armarna?

vad jag vet har det ingen lokal effekt, blir själv mycket brunare på magen än vad jag är i ansiktet och armarna, men är allt annat än blek kan jag lugnt säga
Citera
2008-06-09, 23:30
Medlem
någon annan som blivit mkt brunare, men inte märkt av några som helst bieffekter? Illamående? Ofrivilliga stånden? Snart kört 1v, och inte märkt av ngt alls... svårt att avgöra om färgen blivit bättre än den hade blivit utan melanotanet.. :/
Citera
2008-06-10, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kira
någon annan som blivit mkt brunare, men inte märkt av några som helst bieffekter? Illamående? Ofrivilliga stånden? Snart kört 1v, och inte märkt av ngt alls... svårt att avgöra om färgen blivit bättre än den hade blivit utan melanotanet.. :/

kan bli svårt att hjälpa dig då du inte säger något om vilken dos du använder om du solar något överhuvud taget? har för mig att det tog upp till 2 veckor innan jag såg skillnad, men solade kanske varannan till var 3:e dag i början.
Citera
2008-06-10, 11:05
Medlem
angryducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
vad jag vet har det ingen lokal effekt, blir själv mycket brunare på magen än vad jag är i ansiktet och armarna, men är allt annat än blek kan jag lugnt säga

Hehe okej, om man injicerar i armarna kanske man blir brunare där
Citera
2008-06-10, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schlymmer
kan bli svårt att hjälpa dig då du inte säger något om vilken dos du använder om du solar något överhuvud taget? har för mig att det tog upp till 2 veckor innan jag såg skillnad, men solade kanske varannan till var 3:e dag i början.

Började igår, men har hört att man ska undivka att sola de första 2-3 veckorna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in