2008-05-20, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Satte mitt förtsa MT2 stick i morse, vettefan om det berodde på melonotanet, men jag blev röd som en gris i ansiktet direkt

Blev med röd i ansiktet direkt effter stick, errektion märkte jag aldrig av. Med tanke på att du alltid är här på FB så har du nog läst endel men som en innan sa: skynda långsamt.
Doserna dom rekomenderar på Melanocorp hade nog fan tagit livet av mig iaf med det melanotanet jag hade.
Låg på 0,2 MG ED i 5 dagar, sen 02 EW. har legat på det sen 2 månader tillbaka. känner att jag börjar bli lite blekare men har fortfarande en ok bränna.
Solade 2 gånger under uppladdningsfasen, tyckte det räckte så.

MVH / Obewau
Citera
2008-05-20, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantec
1 är oralt

Fel. Bägge tas via inject.

MVH / Obewau
Citera
2008-05-20, 10:21
Medlem
Ursäkta för att framstå som totalt IQ befriad, men jag läste instruktionerna om hur man doserar på melanocorp.
Säg att jag vill börja min uppladdningsfas med ca 0,3 mg per inject. Hur mycket vatten ska jag spruta in i melanotan vialen, och sedan hur mycket ska jag dra upp av det utblandade vattnet för att få mina 0,3 mg?

Över och ut, sneskjut
Citera
2008-05-20, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiamG
Ursäkta för att framstå som totalt IQ befriad, men jag läste instruktionerna om hur man doserar på melanocorp.
Säg att jag vill börja min uppladdningsfas med ca 0,3 mg per inject. Hur mycket vatten ska jag spruta in i melanotan vialen, och sedan hur mycket ska jag dra upp av det utblandade vattnet för att få mina 0,3 mg?

Över och ut, sneskjut

Visst är det ett helvete och räkna?
5 ML vatten i 10 MG melanotan ger 0,2 MG / 0,1 ML (10 units)

Vet dock ej om du får in 5 ML i en vial, Blanda i en pump annars, har mitt nerfruset i frysen. Har delat upp det lite så jag har gjort iordning 5 st färdiga sprutor med 10 units = 0,2MG som jag har i frysen som jag tar upp och tinar när jag ska sticka.

MVH / Obewau
Citera
2008-05-20, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obewau
Visst är det ett helvete och räkna?
5 ML vatten i 10 MG melanotan ger 0,2 MG / 0,1 ML (10 units)

Vet dock ej om du får in 5 ML i en vial, Blanda i en pump annars, har mitt nerfruset i frysen. Har delat upp det lite så jag har gjort iordning 5 st färdiga sprutor med 10 units = 0,2MG som jag har i frysen som jag tar upp och tinar när jag ska sticka.

MVH / Obewau

Tack för svaret. Vill bara förtydliga en sak då jag är en färsking gällande injects.
Jag blandar in 5 ML i 10 mg M, sen drar jag upp 0,2 (eller önskevärd halt) från den blandade vialen?
Citera
2008-05-20, 14:39
Bannlyst
Citat:
Tack för svaret. Vill bara förtydliga en sak då jag är en färsking gällande injects.
Jag blandar in 5 ML i 10 mg M, sen drar jag upp 0,2 (eller önskevärd halt) från den blandade vialen?

Korrekt.
Citera
2008-05-20, 15:48
Medlem
Mortensens avatar
Citat:
Fel. Bägge tas via inject.

MVH / Obewau

Nån skillnad på effekt på 1 och 2?
Läste nått om 2an är starkare? är det enda skillnaden
Citera
2008-05-20, 21:03
Medlem
Citat:

om du använder insulin verktyg och denna blandning så får du 0.2 MG MT2 om du suger upp 10 units i pumpen.
Jag försökte först med en 2 ML pump (ivrig som man är) men det gick inte, gick för mycket till spill och var svårt att dosera rätt.

Men som sagt tror inte du får plats med 5 ML vatten i vialen som melanotanet kom i. Så blanda i 2 ML vatten i vialen sakta! sen sug upp lösningen i en pump där du redan har 3 ML vatten i så får du sammanlagt 5 ML

MVH / Obewau
Citera
2008-05-20, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mortensen
Nån skillnad på effekt på 1 och 2?
Läste nått om 2an är starkare? är det enda skillnaden

Vet bara vad folk på forum säger och det är att det ska vara mer bieffekter av MT2 än MT1. finns en kortare dokumentär om MT1 (tror jag) på youtube där en kvinnlig läkare påstar att det under ordnade förhållanden ska vara helt ofarlig.

MVH / Obewau
Citera
2008-05-20, 21:14
Bannlyst
MT2 är potentare än MT1.
Citera
2008-05-21, 07:30
Medlem
Citat:
Blev med röd i ansiktet direkt effter stick, errektion märkte jag aldrig av. Med tanke på att du alltid är här på FB så har du nog läst endel men som en innan sa: skynda långsamt.
Doserna dom rekomenderar på Melanocorp hade nog fan tagit livet av mig iaf med det melanotanet jag hade.
Låg på 0,2 MG ED i 5 dagar, sen 02 EW. har legat på det sen 2 månader tillbaka. känner att jag börjar bli lite blekare men har fortfarande en ok bränna.
Solade 2 gånger under uppladdningsfasen, tyckte det räckte så.

MVH / Obewau

Planen var också att ligga på 0,2mg ed och sen köra 0,2 e3d.
Men jag är lite osäker på hur länge MT2 håller sig utblandat. Någon nämnde 2 veckor, så jag kör 0,5mg ed nu under 10-15 dagar. Sen får jag nog dela en vial med brorsan eller nått.

Är det någon som testat mitt MT2? Det står "sunscreen 2000" på den. (Står även "add to moisture" tror jag det var. Gult lock på vialen)

Tänkte sola var tredje dag under uppladdningen, sen får jag se, kanske 1 gång i veckan?!

Fick iaf första kommentaren av en arbetskamrat i natt (efter bara 2 stick)
Citera
2008-05-21, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angryduck
Haha, ere så..

Några andra roliga bi effekter som du kan dela med dig?

Nej, inget annat, men jag tar just innan läggdags, så ev illamående osv sover jag bort isf.

Erektioner kommer titt som tätt, men där är det nog trenet som är boven i dramat Är ju fan översexuell för tillfället..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in