• 2
  • 3
2010-09-17, 18:35
Medlem
hansssa89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decadent
Visst, jag hade inte haft några problem med att hålla mig ren i några månader. Men själva grejen att man håller sig ren för ett jävla nazi-företags skull, när drogerna inte ens påverkar min arbetsprestation (förutom lite positivt kanske) så känns det rätt surt att hålla sig borta från godishyllan...
ja det kan jag tänka mig, och vet hur det känns, men inte dem:/ och så är man tvungen till att gå på deras regler.
Citera
2010-09-21, 18:00
Medlem
Chelsea FCs avatar
Kan dem verkligen kicka en om man tvärnekar och åberopar den personliga integriteten osv?
Finns de nån risk att polis blir inblandat om man nekar? eller de värsta är att man blir arbetslös?
Citera
2010-10-13, 13:16
Medlem
hansssa89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelsea FC
Kan dem verkligen kicka en om man tvärnekar och åberopar den personliga integriteten osv?
Finns de nån risk att polis blir inblandat om man nekar? eller de värsta är att man blir arbetslös?
nej de kan inte inblanda polisen även test blir positivt, beror på hur snäll företagens chef är, man kan alltid få andra chans att förbättra sig.
Citera
2010-12-28, 14:00
Medlem
Urbanoroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwoei
Manpower vet jag gör pissprover. eller inte dom själv men vissa industrijobb som de rekryterar åt.
Även på vissa lagerjobb får man pissa.
Ganska konstigt faktiskt att när man som tex montör som inte ens andvänder maskiner ska måsta lämna pissprov men som någon innan mig skrev att han på sjukvården inte behövt lämna under sina 15år. Skulle bli mer brydd om sjuksyrror och doktorer var bäng på jobbet än en verkstadsråtta som sitter och gör exakt samma sak dagarna i ända.

Hoppas jag verkligen inte, käkar opiater dagligen (recept) men annat som cb brukas och benzo varje vecka speciellt iktorivil. När man kommer till diverse bemmaningsföretag får man alltid fylla i en blankett och där är det alltid en ruta "går du med på att drogtestas".

Jag kryssar alltid i den eftersom annars hade det sett dumt ut och av ditt inlägg blir man rädd eftersom jag ska just till manpower och truckjobb. Får helt enkelt hålla mina tummar för vill inte att mitt "missbruk" ska komma ut.
Citera
2011-01-05, 11:07
Medlem
Chinaboxs avatar
Hur brukar drogtest på jobb fungera? Man får en kopp och går på dass själv? Där kommer inga extra inhyrda kontrollanter eller liknade?
Citera
2012-08-07, 13:49
Medlem
Test_Users avatar
Bumpar här då det är aktuellt på mitt jobb nu. Vad händer om man kör klassikern och dricker 4 liter vatten och gör det ogiltigt? Får man göra nytt prov eller?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in