2010-09-14, 18:42
Medlem
Bardons avatar
Dödshot etc är nog mer önsketänkande, han har gjort sigsjälv till offentilig person och ses som white trash. Inte svårare än så. Bara namnet"Jockiboi", låter inte som en akademiker direkt.
Citera
2010-09-14, 18:47
Medlem
gsonators avatar
Själv tycker jag han är vrålskön. Han står för den han är, älskar att provocera för att det är så lätt med den tråkiga Svenska befolkningen. Att han sedan klär sig som en fjortis frivilligt får mig att rygga, men annars är han ju underbar! Visar kuken i bloggen och brudarna kommenterar "Åh jag vill fan suga på den". Han kan ju få jävla massa ligg och blir ju tjendizz.
Han har inte på något sätt förstört sin kropp som t.ex andra provocerande bloggare typ Kissie, utan han kör sitt eget race, naturligt och bra!
Citera
2010-09-14, 18:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bardon
Dödshot etc är nog mer önsketänkande, han har gjort sigsjälv till offentilig person och ses som white trash. Inte svårare än så. Bara namnet"Jockiboi", låter inte som en akademiker direkt.
Det jobbiga är att jag inte kan låta bli att kolla hans blogg - en studie i mänskligt förfall.
Å andra sidan lever tusentals WT-folk som han gör utan att få gratisdricka och gratiskläder. Tragiskt ändå, alkoholiserad vid 24-års ålder.
Citera
2010-09-14, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsonator
Själv tycker jag han är vrålskön. Han står för den han är, älskar att provocera för att det är så lätt med den tråkiga Svenska befolkningen. Att han sedan klär sig som en fjortis frivilligt får mig att rygga, men annars är han ju underbar! Visar kuken i bloggen och brudarna kommenterar "Åh jag vill fan suga på den". Han kan ju få jävla massa ligg och blir ju tjendizz.
Han har inte på något sätt förstört sin kropp som t.ex andra provocerande bloggare typ Kissie, utan han kör sitt eget race, naturligt och bra!

Det hade varit mer intressant om han provocerat på RIKTIGT istället.
Citera
2010-09-14, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
Det hade varit mer intressant om han provocerat på RIKTIGT istället.

Instämmer. Han provocerar inte - han beter sig som ett drägg för att han är ett. Kissie provocerar, det märks, troligen för att hon har komplex för sin kropp och för att hon är en undermänniska. Jockiboi är bara en bonde som inte kan bete sig som folk.
Citera
2010-09-15, 18:25
Medlem
moshomaniacs avatar
Kunde väl ge sig fan på att det fanns en sån här tråd Är säkert redan en hel hög av personer som meddelat vilket jävla nöt Rang är men jag måste verkligen få ur mig att han är den mest störiga människan även irl. Gick i parallellklass med honom i gymnasiet. Kurd, hyperaktiv och übersosse räcker väl som beskrivning för vilken apa han är
Citera
2010-09-15, 23:28
Medlem
Tänkte låta bli att skriva i tråden för att den inte skulle komma upp på heta ämnen men kunde inte låta bli-precis som programmet fungerar, man hatar och älskar det, om tittar på det. Helt klart så har dom fått ihop en salig blandning av idioter....Rang måste ju vara våldtäktsman- överaktiv, kan inte flörta, hoppar på tjejer och spottar i ansiktet på dom-alltså en medel blatte i våran skala, Nemo? Hur får den fule idioten ligga? Fb kuken lär finnas....killen som det finns 1-3 av på varje skola-började tidigt med att försöka få uppmärksamhet-var den första killen i klassen som fick knulla, lever bakom sitt fräna yttre i en alkoholiserad vardag, mår psykiskt dåligt men visar det aldrig, kommer kanske hitta någon dum blondin som tänder på hur många andra tjejer han har satt på. Jockiboi, en lantis som i tonåren gillade elektronikspel och upptäckte i senare tonåren att han inte vill ruttna bakom burken-då de flesta andra redan växt upp så bryr sig ingen i hans ålder om vad han sysslar med och söker sig till yngre-nu efter programmet så fylls lägenheten upp med sprit och fjortisar för att fira hans tv succè
Citera
2010-09-16, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snespiken
Tänkte låta bli att skriva i tråden för att den inte skulle komma upp på heta ämnen men kunde inte låta bli-precis som programmet fungerar, man hatar och älskar det, om tittar på det. Helt klart så har dom fått ihop en salig blandning av idioter....Rang måste ju vara våldtäktsman- överaktiv, kan inte flörta, hoppar på tjejer och spottar i ansiktet på dom-alltså en medel blatte i våran skala, Nemo? Hur får den fule idioten ligga? Fb kuken lär finnas....killen som det finns 1-3 av på varje skola-började tidigt med att försöka få uppmärksamhet-var den första killen i klassen som fick knulla, lever bakom sitt fräna yttre i en alkoholiserad vardag, mår psykiskt dåligt men visar det aldrig, kommer kanske hitta någon dum blondin som tänder på hur många andra tjejer han har satt på. Jockiboi, en lantis som i tonåren gillade elektronikspel och upptäckte i senare tonåren att han inte vill ruttna bakom burken-då de flesta andra redan växt upp så bryr sig ingen i hans ålder om vad han sysslar med och söker sig till yngre-nu efter programmet så fylls lägenheten upp med sprit och fjortisar för att fira hans tv succè

Verkar vara en vettig sammanfattning.
Citera
2010-09-16, 18:55
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gladde
Nemo Hedén

*Ryktas ha legat med över 100 tjejer
*Solarie runkare
*Bildade ett pojkband med sina bättre vänner i unga år (15-16)
*Dominerade vårat "camp" scoreboard på P&L '07

Och är enligt källor en väldigt trevlig men sexuellt frigjord kille som gillar att ligga.

Känner inte karln, men orten är liten.

Är han inte en av dessa Game föreläsare har ngn flashback från att jag sett honom i ett youtube klipp
är det några som kan länka till svenska "game" pick up artister....
Citera
2010-09-16, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Är han inte en av dessa Game föreläsare har ngn flashback från att jag sett honom i ett youtube klipp
är det några som kan länka till svenska "game" pick up artister....

http://www.youtube.com/watch?v=ht0Fg8NPIqQ

Killen är ju... ja.

Hans youtubekanal: http://www.youtube.com/user/nemonemo87
Citera
2010-09-16, 19:26
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urgrund
http://www.youtube.com/watch?v=ht0Fg8NPIqQ

Killen är ju... ja.

Hans youtubekanal: http://www.youtube.com/user/nemonemo87

Möjligt att ngn av Pick up Artist mupparna kallade sig för Neo eller ngt liknande man fan vad jag kommer ihåg hans stil svartfärgat rött hår och frog eyes.....

EDIT;

Hitta skiten jag snacka om dom svenska the game wannabe klanen kallar sig för Charismatic Revolution tydligen försökte söka på en massa engelska termer men fick inte upp ngt. Nu har jag dock fått upp en video är inte Nemo en av snubbarna som föreläser i den här gruppen (vet dock ej om man är med i just denna videon)

http://www.youtube.com/watch?v=C2YcW...eature=related
Senast redigerad av L-illuminato 2010-09-16 kl. 19:53.
Citera
2010-09-16, 19:33
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himara
Han vann Camp Maloy för några år sen. Han är Ungrare. Han är typ 50 men umgås bara med 20-åringar. Vältränad.

Hade gärna sett ut som honom när jag är 50, faktiskt. Och knullat 20-åringar då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in