Citat:
Ursprungligen postat av ZooyorkeR
Om du bor i Stockholm eller någon annan av de större städerna finns det alltid uteställen där det hänger mer invandrare. Ex Stockholm är väl Berns typ när de kör hiphop och håller med dig, finns skitmånga fina utländska tjejer i Stockholm och dessutom är Berns ett jävligt soft ställe, och hiphop golvet är riktigt bra. Jag har märkt att när det liras hiphop på klubbarna kommer fler invandrare så det är ju ett bra tips! Annars får du väl försöka facebooka upp någon och säga hej alternativt gå fram till dem på stan men där krävs mod och ett jävla flyt haha. God jaktlycka!
Hmh, låter som ett ganska bra tips. Aldrig varit på Berns faktiskt. Nu är ju inte jag den som dansar, men finns det folk där så finns det folk där!
Haha, har det blivit socialt acceptabelt att snacka med randoms på facebook ännu då? Har du eller någon annan testat och lyckats? Känns ju som att många blir sjukt misstänksamma om det kommer någon man inte känner (trots att säkert mer än hälften av deras vännerlista består av folk de träffat 1 gång!) och börjar snacka.
Ni två första är bra exempel på idiotsvar som jag bad om att inte få i denna tråden.
yeahman, jajo, det stämmer nog. Studerar tyvärr inte nu. Men kan ju låtsas
edit: satt och tänkte, finns det några communities där det finns många då? Annat än facebook.
Om man kollar typ internetdating också, går ju fan inte att sortera efter bakgrund vilket gör det skitjobbigt. Sedan verkar inte heller så många hänga där.