2010-09-09, 15:34
Avslutad
Inlägg med tråkiga rasistiska skämt, snack om hur fula/vidriga och dylikt dessa kvinnor är, om att gå till rosengård och prata lite slang, slänga kniv och annat strunt undanbedes. Sådant ger inte särskilt mycket.

Så. Är det bara jag som har ett intresse för de fina flickorna från mellanöstern? Visst, finns många som inte ser bra ut, men de som gör det ser extremt bra ut (klär sig elegant och i annat än HM t ex...), och det finns många av dem i Sverige idag.

Ofta ser jag att dessa kvinnor har pojkvänner eller bara vänner med samma bakgrund. Naturligt så umgås de troligen i samma kretsar. Men det finns ju även de som inte gör det. Men jag ser dem bara gå förbi på stan.

Hur skall jag, som svensk få kontakt med kvinnor från mellanöstern boendes i Sverige? Jag har inga invandrarvänner i dagsläget så den vägen kan jag ej ta.

Finns det några särskilda krogar man kan besöka i Stockholmsområdet? Hört om La Isla, men vill ej få huvudet sönderstampat. Något annat? Någon krog i förorten som inte bara har en massa kickerstjejer och liknande?

Några särskilda aktiviteter, typ klubbar eller organisationer?
Citera
2010-09-09, 15:46
Medlem
ZooyorkeRs avatar
Om du bor i Stockholm eller någon annan av de större städerna finns det alltid uteställen där det hänger mer invandrare. Ex Stockholm är väl Berns typ när de kör hiphop och håller med dig, finns skitmånga fina utländska tjejer i Stockholm och dessutom är Berns ett jävligt soft ställe, och hiphop golvet är riktigt bra. Jag har märkt att när det liras hiphop på klubbarna kommer fler invandrare så det är ju ett bra tips! Annars får du väl försöka facebooka upp någon och säga hej alternativt gå fram till dem på stan men där krävs mod och ett jävla flyt haha. God jaktlycka!
Citera
2010-09-09, 15:46
Medlem
Universitetet!
Citera
2010-09-09, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZooyorkeR
Om du bor i Stockholm eller någon annan av de större städerna finns det alltid uteställen där det hänger mer invandrare. Ex Stockholm är väl Berns typ när de kör hiphop och håller med dig, finns skitmånga fina utländska tjejer i Stockholm och dessutom är Berns ett jävligt soft ställe, och hiphop golvet är riktigt bra. Jag har märkt att när det liras hiphop på klubbarna kommer fler invandrare så det är ju ett bra tips! Annars får du väl försöka facebooka upp någon och säga hej alternativt gå fram till dem på stan men där krävs mod och ett jävla flyt haha. God jaktlycka!
Hmh, låter som ett ganska bra tips. Aldrig varit på Berns faktiskt. Nu är ju inte jag den som dansar, men finns det folk där så finns det folk där!
Haha, har det blivit socialt acceptabelt att snacka med randoms på facebook ännu då? Har du eller någon annan testat och lyckats? Känns ju som att många blir sjukt misstänksamma om det kommer någon man inte känner (trots att säkert mer än hälften av deras vännerlista består av folk de träffat 1 gång!) och börjar snacka.

Ni två första är bra exempel på idiotsvar som jag bad om att inte få i denna tråden.

yeahman, jajo, det stämmer nog. Studerar tyvärr inte nu. Men kan ju låtsas

edit: satt och tänkte, finns det några communities där det finns många då? Annat än facebook.
Om man kollar typ internetdating också, går ju fan inte att sortera efter bakgrund vilket gör det skitjobbigt. Sedan verkar inte heller så många hänga där.
Citera
2010-09-09, 15:56
Medlem
vad vetyder mena? har sett det på flera ställen här.
Citera
2010-09-09, 16:00
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danmaku
Hmh, låter som ett ganska bra tips. Aldrig varit på Berns faktiskt. Nu är ju inte jag den som dansar, men finns det folk där så finns det folk där!
Haha, har det blivit socialt acceptabelt att snacka med randoms på facebook ännu då? Har du eller någon annan testat och lyckats? Känns ju som att många blir sjukt misstänksamma om det kommer någon man inte känner (trots att säkert mer än hälften av deras vännerlista består av folk de träffat 1 gång!) och börjar snacka.

Ni två första är bra exempel på idiotsvar som jag bad om att inte få i denna tråden.

yeahman, jajo, det stämmer nog. Studerar tyvärr inte nu. Men kan ju låtsas

edit: satt och tänkte, finns det några communities där det finns många då? Annat än facebook.
Om man kollar typ internetdating också, går ju fan inte att sortera efter bakgrund vilket gör det skitjobbigt. Sedan verkar inte heller så många hänga där.

playahead var ju jävla popis hos invandrare förut, men det är bara att gå över till nå random hiphop community och det borde krylla av invandrare där. Men du har nog större chans att hitta och få hem något seriöst via krogen än internet.

Go for it, allting som spelar hiphop eller R & B så ska du vara där och plocka upp första bästa invandrarbrud och förhoppningsvis inte få en massa kusiner som ska cuta dig på köpet. Lycka till och jag ser ifram emot en update, någon dag då man blir singel så måste man ju testa på det.
Citera
2010-09-09, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av yesitsme
vad vetyder mena? har sett det på flera ställen här.
http://sv.wikipedia.org/wiki/MENA
Citera
2010-09-09, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Universitetet!

I Baghdad?
Citera
2010-09-09, 16:28
Medlem
SYLs avatar
Dra till Babajan eller något annat reggaehak.
Dra på afrikansk dans eller afrikansk matlagningskurs.

Edit: Fick för mig att MENA var svarta, sorry.
Men då kan du istället dra till http://www.beirutcafe.se/, http://www.paschadeli.kvartersmenyn.com/ och den där krogen mittemot Rigoletto(?)
Senast redigerad av SYL 2010-09-09 kl. 16:32.
Citera
2010-09-09, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Universitetet!

Håller med fullständigt, Universitetet är det holy graal på kvinnofronten, 60-70% unga tjejer i sina bästa år, gå på en random föreläsning som vem som helst kan besöka och du kommer äntligen inse vad alla unga snygga tjejer gör på dagarna. När jag själv läste nationalekonomi för ett par år sedan vad vi tre killar och över 20 tjejer i vår grupp där man gör gruppövningar och seminarier, när det gäller invandrartjejer så är de utan sina aggresiva bevakande släktingar där och kan därför bete sig som normala tjejer.
Citera
2010-09-09, 17:12
Medlem
ZooyorkeRs avatar
Citat:
text.

Ne men vafan stå och häng i baren! Alla är ju där ändå någon gång Facebookraggning är inget jag gör men om jag såg en Riktigt snygg tjej kanske man skulle försöka. Fast känns lite.. desperat kanske, för många säkert iaf. Jag själv skulle bara uppskatta det men tjejer är väl inte som oss.
Citera
2010-09-09, 17:59
Bannlyst
Citat:
Inlägg med tråkiga rasistiska skämt, snack om hur fula/vidriga och dylikt dessa kvinnor är, om att gå till rosengård och prata lite slang, slänga kniv och annat strunt undanbedes. Sådant ger inte särskilt mycket.

Så. Är det bara jag som har ett intresse för de fina flickorna från mellanöstern? Visst, finns många som inte ser bra ut, men de som gör det ser extremt bra ut (klär sig elegant och i annat än HM t ex...), och det finns många av dem i Sverige idag.

Ofta ser jag att dessa kvinnor har pojkvänner eller bara vänner med samma bakgrund. Naturligt så umgås de troligen i samma kretsar. Men det finns ju även de som inte gör det. Men jag ser dem bara gå förbi på stan.

Hur skall jag, som svensk få kontakt med kvinnor från mellanöstern boendes i Sverige? Jag har inga invandrarvänner i dagsläget så den vägen kan jag ej ta.

Finns det några särskilda krogar man kan besöka i Stockholmsområdet? Hört om La Isla, men vill ej få huvudet sönderstampat. Något annat? Någon krog i förorten som inte bara har en massa kickerstjejer och liknande?

Några särskilda aktiviteter, typ klubbar eller organisationer?

Du gillar att leva farligt va? Att umgås med en MENA tjej är förenat med livsfara, kanske inte av hennes släkt men av hennes landsmän ute på gatan. Folk tycker svenskar är rasistiska? dom har aldrig träffat en kille från MENA områdena.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in