• 2
  • 3
2011-08-08, 13:38
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legajuana
Har fått samma
och kan säga att det inte hjälper att ändra lösenord.

Sök igenom datorn med AV då.
Citera
2012-11-22, 00:13
Medlem
Byggaren-Bobs avatar
Har också jag fått samma nu, men bara fått ett mail från postmaster@mail.hotmail.com. Detta fick jag precis efter att jag skickat ett mail med ett par bifogade filer, så lät rimligt att det inte skulle funkat.

Är ni säkra på att det skickar mail till min kontakt lista som ser ut att vara från mig? I så fall, vad står i dessa mail? Om någon har en idé om hur man får bort skiten tas detta tacksamt emot!

MVH
Citera
2012-11-23, 08:42
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggaren-Bob
Har också jag fått samma nu, men bara fått ett mail från postmaster@mail.hotmail.com. Detta fick jag precis efter att jag skickat ett mail med ett par bifogade filer, så lät rimligt att det inte skulle funkat.

Är ni säkra på att det skickar mail till min kontakt lista som ser ut att vara från mig? I så fall, vad står i dessa mail? Om någon har en idé om hur man får bort skiten tas detta tacksamt emot!

MVH
nej, då är det bara ett meddelande om att ditt mail inte gick fram. prova packa filerna (zip) och skicka igen.
Citera
2012-11-23, 15:57
Medlem
Byggaren-Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
nej, då är det bara ett meddelande om att ditt mail inte gick fram. prova packa filerna (zip) och skicka igen.

Underbart befriande, tackar för svar!
Citera
2013-05-23, 02:35
Medlem
Deadwalkings avatar
Lite gammal tråd nu men jag får ett sånt meddelande varje gång jag ska skicka väg ett mail från postmaster@mail.hotmail.com delivery status notification failure eller något liknande . är det spam eller virus eller något sånt har aldrig fått det förut och jag har inte öppnat något av mailen.
Citera
2013-05-23, 23:09
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadwalking
Lite gammal tråd nu men jag får ett sånt meddelande varje gång jag ska skicka väg ett mail från postmaster@mail.hotmail.com delivery status notification failure eller något liknande . är det spam eller virus eller något sånt har aldrig fått det förut och jag har inte öppnat något av mailen.
Nej, mailen du skickade till finns helt enkelt inte. Mailet innehåller meddelandet du skickade som en bifogad fil.
Citera
2016-11-16, 08:14
Medlem
Fått samma. Dagen innan fick jag ett mejl om att jag köpt något med mitt Apple ID som visade sig vara en hoax så antagligen hänger de ihop. Tyvärr har jag öppnat de här mejlen och även klickat på en länk

Hur gör jag nu? Den aktuella mejlen är en som jag använder till VÄLDIGT mycket och att bara avsluta och stänga ner den blir krångligt (jag gör det givetvis om jag måste).

Jag har förstås bytt lösenord men det hjälper tydligen inte mot sånt här förstår jag av tråden....

Hjälp....
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in