Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2010-09-10, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GregerMoek
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

"Circumference
Penis girth is the measurement of the circumference of the completely erect penis. It is variously quoted as an average of three measurements: just below the glans penis, in the middle of the shaft, and at the base."

Jo.

Beror på vilken standard man förhåller sig till, du exemplifierade med en standard, det finns minst två. Det samma gäller hur man skall mäta penisstorlek, det varierar en aning mellan olika discipliner.

Om jag mäter min på mitten och du mäter din på det där andra sättet så kanske jag förlorar, trots att min är grövre än din, vilket den är.

Ett tredje sätt att mäta är att mäta omkretsen på det tjockaste stället av penisskaftet. Detta borde vara det bästa sättet om man vill förmedla en någorlunda korrekt bild på ett enkelt sätt.

I slutändan så är kvinnans njutning bara av sekundär betydelse (om någon alls), i det läget spelar det ingen roll huruvida din kuk är medel, liten eller stor. Mannens njutning skall ges företräde.
Citera
2010-09-10, 00:35
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownUnknown
i det läget spelar det ingen roll huruvida din kuk är medel, liten eller stor. Mannens njutning skall ges företräde.
gu' va bögigt det där lät.
Citera
2010-09-10, 20:38
Medlem
nobnoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dest
Du mäter som du beskriver runt kuken. Att allt folk på flashback har MINST 1.7 på högskoleprovet samt MINST 14 i omkrets är dock ingen hemlighet. Så platsar du inte kanske familjeliv är ett bättre forum för dig.

Du glömde ju det viktigaste - 30 slak (i isvak)
Citera
2010-09-11, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Du tar ett måttband, linda varv efter varv tills önskad omkrets uppnås!

Men seriöst, få saker i livet är så meningslösa som penismätning!!

Alla har mätt kuken någon gång. Skillnaden är att alla småkukade jävlar inte gör om det...

.
Citera
2016-06-06, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownUnknown
Man mäter på mitten av kuken, MITTEN. Man mäter inte på det tjockaste stället (vissa har ju ett tjockare ollon tex).

Hur svårt är det att vira ett måttband på mitten av kuken?

Så, vad har du för omkrets?

EDIT:

Erigerat tillstånd. Man fuskar inte heller. Man lägger inte till en cm eller avrundar 1mm uppåt så det blir en extra cm.

självklart mäter man det tjockaste stället, det är det tjockaste stället som tränger ut kvinnans fitta och därför är det den biten som räknas
Citera
2016-06-06, 20:22
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggmastaren
självklart mäter man det tjockaste stället, det är det tjockaste stället som tränger ut kvinnans fitta och därför är det den biten som räknas

nej, man mäter på mitten, roten är ju tjockast och det blir fel.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in