2010-09-09, 09:30
Medlem
dests avatar
Du mäter som du beskriver runt kuken. Att allt folk på flashback har MINST 1.7 på högskoleprovet samt MINST 14 i omkrets är dock ingen hemlighet. Så platsar du inte kanske familjeliv är ett bättre forum för dig.
Citera
2010-09-09, 09:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GregerMoek
Jag har hört att man mäter vid mitten, roten och under ollonet sen tar man medelvärdet. Eller något.

Nä. Man mäter på mitten.
Citera
2010-09-09, 09:54
Medlem
GregerMoeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownUnknown
Nä. Man mäter på mitten.

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

"Circumference
Penis girth is the measurement of the circumference of the completely erect penis. It is variously quoted as an average of three measurements: just below the glans penis, in the middle of the shaft, and at the base."

Jo.
Citera
2010-09-09, 16:24
Medlem
mevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerMoek
Jag har hört att man mäter vid mitten, roten och under ollonet sen tar man medelvärdet. Eller något.

Japp!
Citera
2010-09-09, 21:18
Medlem
noidea2k8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnknownUnknown
Man mäter på mitten av kuken, MITTEN. Man mäter inte på det tjockaste stället (vissa har ju ett tjockare ollon tex).

Hur svårt är det att vira ett måttband på mitten av kuken?

Så, vad har du för omkrets?

EDIT:

Erigerat tillstånd. Man fuskar inte heller. Man lägger inte till en cm eller avrundar 1mm uppåt så det blir en extra cm.

Det där lät lite konstigt? Klart man ska ta den grövsta biten och mäta, alltid den högsta punkten som är höjden. Om man avrundar 1mm uppåt blir den inte 1 cm längre
Citera
2010-09-09, 21:51
Bannlyst
Varför mäter man sin penis? Smygbög?
Citera
2010-09-09, 22:22
Medlem
Coolt! Jag har 19 i omkrets!
Citera
2010-09-09, 22:41
Medlem
-Johan-s avatar
Gudomlig illustration
Citera
2010-09-09, 23:42
Medlem
SoTireds avatar
Ett mer praktiskt tillvägagångsssätt är att observera tjejens reaktion när det köttigaste pressas in i vaginan. Börjar ögonen vimla och det ser ut som om hom bitit i en halv citron så vet du att du har en kuk som funkar. Sen om den bottnar och det är fem centimeter kvar så har du samma problem som jag.
Ha en bra dag
Citera
2010-09-09, 23:57
Medlem
Jag gillar verkligen din fina ritning av en kuk...

Ritade snyggare kukar innan jag uppnåt puberteten...

Ser din kuk ut så bör du ha personliga problem...
Citera
2010-09-10, 00:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av greviegreven
Jag gillar verkligen din fina ritning av en kuk...

Ritade snyggare kukar innan jag uppnåt puberteten...

Ser din kuk ut så bör du ha personliga problem...

Nazikors i taket! du kunde rita finare penisar än TS när du var liten. Du måste vara begåvad som utvecklat en sådan personlig nisch inom konstvärlden. Kukritaren Greven. Historiskt.
Citera
2010-09-10, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
Ett mer praktiskt tillvägagångsssätt är att observera tjejens reaktion när det köttigaste pressas in i vaginan. Börjar ögonen vimla och det ser ut som om hom bitit i en halv citron så vet du att du har en kuk som funkar. Sen om den bottnar och det är fem centimeter kvar så har du samma problem som jag.
Ha en bra dag

Måste ärligt talat säga att jag inte avundas dig, min kuk brukar passa perfekt, precis så att jag kan köra in den till roten utan att de får ont, att inte kunna detta pga för stor kuk är faktiskt ett handikapp... Du går miste om en mycket skön känsla. Har haft ett fåtal med för kort fitta, trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in