Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-09-09, 06:51
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dbshw
Du har förstås använt tråden mer än jag, istället för att bläddra igenom underforumet behöver man bläddra igenom tråden istället. Och detta är jobbigare, eftersom man måste läsa igenom såväl svar som frågor.

Tycker det är mycket mer överskådligt i tråden. När en fråga ställs så kommer svaret inom de närmsta 1-2 sidorna, så du slipper läsa hela tråden.

Med tanke på hur många frågor som kom per dygn så kommer det ju skapas ca 10 nya trådar per dygn i underforumet. Har flertalet sett människor som har kommit in i tråden och redan hittat sina svar där.
Citera
2010-09-09, 10:37
Medlem
spudwishs avatar
Ett problem med flashback som helhet, som givetvis påverkat mattetråden också: Många forum har en citatfunktion där det bredvid "Ursprungligen postat av X" finns en ikon |>| som man kan trycka på som tar en tillbaka till inlägget som citerades, så behöver man inte leta upp det inlägget. Det skulle vara väldigt praktiskt särskilt för mattetråden.

Sen att en del problem negligeras... Jag tror du är för snäll mot dina medmänniskor, dbshw Vill folk ha svar på sina frågor men de har drunknat nånstans 5 sidor bakåt så får de helt enkelt bumpa dem, ni som är duktiga på att svara är ju inte lärare som måste leta fram elevernas inlämningsuppgifter på ert stökiga arbetsbord

edit: Gymnasiefysiktråden föreslogs av mig till moderatorn Quantilho, så där är iaf en moderator som tycker såna trådar är bra.
Citera
2010-09-10, 11:18
Medlem
Tlagnojs avatar
Tycker iaf det är otroligt dåligt att stänga en tråd som tillför så mycket och är uppskattad av många medlemmar för att en person som knappt synts till där klagar lite. Visst kanske det krävs lite hårdare moderering men framförallt i det underforumet så tycker jag de flesta håller en otroligt hög nivå jämfört med andra underforum.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in