• 2
  • 3
2011-02-01, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Genom infon ni gett mig har jag nu en del kontaktuppgifter osv, tänkte att jag listade dem här om någon söker efter samma sak som mig här på Flashback

Nyhavn Erotica
Lilla Drottninggatan 3 (bakom NK´s P-hus)
Tel: 031-711 19 63
info @ nyhavnerotica.se

Kondomeriet
Lilla Drottninggatan 1
Tel: 031-13 10 69
info @ kondomeriet.nu

Martinshop
Andra Långgatan 3
Tel: 031-12 08 12
order @ martinshop.se

Sex in the City
Hittar ingen adress - men den ska alltså finnas i närheten av Martinshop...
Tel: 0571-200 98
info @ sexinthecity.se

Lust & Passion
Hjalmar Brantingsgatan 7
Tel: 031-23 63 83
info @ lustpassion.se

Calore
Postadress är i alla fall Klädpressaregatan 7, men hittar den inte i Eniros "gatuvy".
Tel: 031-128990
info @ calore.se (hittade även en gammal jobbannons för Calore, då de angav e-posten jobb @ calore.se)

Kollade upp Wandas som någon rekommenderade, men de verkar bara ha "exotic nightclub", och det var inte riktigt ett sådant jobb jag hade tänkt mig!

Redigerar denna post om det kommer fler tips

Calore finns inte mer. De stängde i januari 2009. Låg innan vid lilla bommen, men nu ligger där i stället en stor godisbutik. Bara så du vet
Citera
2011-02-01, 23:23
Medlem
WERYs avatar
Kanske inte så enkelt att få jobb då dom ofta har all sin personal som behövs. Testade själv att söka till Videoshopen under en spontanrunda på stan 2009 men dom hade sin personal som sagt. Kanske Martinshop är lättare att få jobb hos

En fördel kan ju vara att ha goda kunskaper om snuskfilmer oxå då det sällan är enbart leksaker dom har
Citera
2018-12-24, 18:41
Medlem
pantywankers avatar
Hur är det med Nyhavn idag?
Inte varit där på flera år men minns att utbudet var bra då.
Tänker då enbart på leksaker. Film finns i överflöd på nätet gratis och inget jag betalar för.
Hemsidan suger getapung och verkar vara gjord 1994 med en anpassning för 56k modem.
http://www.nyhavnerotica.se/
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in