2011-04-23, 16:24
Medlem
Irbes avatar
Sett Ellen några gånger på SU men vad hon pluggar har jag ingen aning om. Någon gång ska hon även ha färgat håret lätt rött har jag för mig, bonusfakta för den intresserade.
Citera
2011-04-23, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tonysshow
Ok.

Vet någon vad Jim Ramel Kjellgren gör nu? jag vet att han är barnbarn till Povel Ramel, och att han medverkade i några filmer 2004-2005. Vad gör han nu?
Jim Ramel Kjellgren? Tja, jag har aldrig sett serien ni talar om här, men är inte han son till skådespelaren Johan H:son Kjellgren?
Citera
2011-04-25, 12:30
Medlem
Polygons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billblazz
Någon som vet vad hon som spelade "snygga Linda" i serien heter?
Katja Steinholtz Skog enligt wikipedia. Spelade även rollen Maja i Sanning eller Konsekvens
Citera
2011-04-25, 13:48
Medlem
goldenipods avatar
Petra från filmen (Den där jävla subban som stal Adam från Eva) heter Rosanna "Rosie" Munter och gör det här
Citera
2011-09-11, 14:30
Medlem
Någon som vet vad Evas storebror i serien gör nu för tiden?

http://www.imdb.com/name/nm0423935/
Citera
2011-09-11, 15:01
Medlem
"Riktiga män"
http://www.svd.se/kultur/scen/johan-...al_5897157.svd
Citera
2011-09-11, 15:05
Medlem
Torrances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenafan
Någon som vet vad Evas storebror i serien gör nu för tiden?

http://www.imdb.com/name/nm0423935/

vad jag vet så är han skådis fortfarande. han var ju med i nån serie på svt för inte alls speciellt länge sedan.

sen kan jag ju passa på att nämna också att jag råkade springa på "Eva" nu i somras. på kungsholmen, jag var svinfull och tänkte fråga henne om hon visste vart det fanns en bankomat. såg nästan direkt när jag hade frågat att det var eva.. hon var väldigt trevlig och hjälpte mej. jag TROR hon tar den i 2:an, såg så ut.
Citera
2011-11-25, 09:12
Medlem
Myx0x3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozht
Jag har faktiskt varit med om att det är personer som har kommit fram till honom och sagt något originellt som "Vad duktig du var i Eva & Adam"..
Han är fortfarande väldigt lik, så om man har sett "Eva & Adam" där Dennis medverkar så kommer man se på långt håll att det är han.
Skillnaden är ju hårfärgen, som jag har hört att han var tvungen att färga innan inspelning (från brun till blond).

Känner du Dennis?
Citera
2011-11-28, 13:09
Medlem
folies avatar
Såg hon som spelar Eva gå in i en brudbutik på Hornsgatan, Stockholm nu i lördags.
Citera
2012-01-02, 14:58
Medlem
vetickes avatar
Haha its the shiit. Går på svt1 just nu. Fyra fiaskon o ett bröllop eller vad fan den heter.
Citera
2012-03-25, 21:16
Medlem
Är det ingen som vet vad hott stuff ALEXANDER gör?
Citera
2012-03-25, 22:18
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veticke
Haha its the shiit. Går på svt1 just nu. Fyra fiaskon o ett bröllop eller vad fan den heter.

Ja, jävlar, en film som man bölade efter att ha sett. Visst dom blev ihop i slutet typ men det faktum att de gjort slut för en liten gosse på 10 år som var inbiten i serien blev lite för mycket så efter bion vaknade man på natten och bölade Gråter inte idag, det blir mer ett hål i hjärtat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in