Med dom kriterierna så skulle jag nog vill vara i en bekväm stor båt(civilflaggad) som klarar all typ av sjö mitt i stilla havet eller atlanten. Bör dock ha en sluten ventilation och missilförsvarssystem för att var på den säkra sidan
Nej varken USA eller Ryssland passar in pa era onskemal. Bagge dessa lander arstrategiska mal infor varje hot om varldskrig.
Tank till lite nu. Vilket ar det mest glesbefolkaste landet med minst intressanta tillgangar och svarast att inta med mekaniserade forband?
Ni lever ju for fan dar sjalva. Satt er pa valfri plats i vilket javla myromrade som helst mellan Kiruna och Karesuando och jag garanterar att ni inte ser en enda fiende varken pa marken eller luften ens aratal efter att huvudstaden erovrats.
Luftbalong? Zombies har dålig luftvärnskapacitet har jag hört...
Annars hade jag tänkt NORAD, men det har ju redan nämts så många ggr redan. Men både i f.d Jogoslavien och Nordkorea finns det massvis med bunkersystem mm insprängda i urberget. Långt under markytan. Väljer någon av dom ist, så får man lite anonymitet också. Titos bunker vore häftigt!
När jag seglade mellan kapstaden och freemantle så ville vi i land på två isolerade öar som tillhörde frankrike. hör för mig att en av dom hette St Paul eller liknande.. dom borde ju vara ett ganska säkert ställe att vara på för det mesta.. inga kärnvapen lär ju träffa sär.. zombies lär inte simma dit mm