Citat:
Ursprungligen postat av Pollux
Lite smalt ämne för ett eget forum. Anledningen till att ämnet är så populärt just nu är Pluxor och skulle han lämna flashback så skulle ämnet knappt debbateras.
Pluxor är unik så sätt att han är öppen och väldigt påläst om sitt ämne. Visst tillför han mycket i ämnet och drar onekligen intresse till sig. Forumdelen jag tänker på går upp till 15 år, och mellan 13 - 15 år tror jag många kan stå för.
I forumdelen skulle såklart inte lika många inlägg skrivas som i off-topic, men å andra sidan är 80% där rent nonsens så det är inget som talar för den forumdelen. Ett pedofilforum på fb skulle, tillsammans med andra forumdelar, sätta tonen vad fb står för. Eskortservise och BDSM debatteras det inte mycket i men likförbannat är de behövda.
Jag ser inte poängen att ständigt eftersträva många inlägg om utformningen ändå är som vilket mainstream-forum som helst med teve-serier och dylikt. Om detta verkar ju enverhoxha99 och andra moderatorer samtycka till, även om han/de kanske inte är så jättepigg på just ett pedofil/hebefil forum.