2010-09-06, 01:31
Medlem
Min bankdosa är problematisk (jag har den äldsta tror jag, kallas gråfront).

Den visar bara massa svarta rutor. Jag har precis bytt till ett nytt batteri då det gamla tog slut.

Dom har stängt telefonsupporten under nattid och för att maila dom måste jag vara inloggad på hemsidan med dosan (som inte fungerar). Någon som har deras mailadress, eller vet hur man ska lösa problemet med bankdosan? Finns det något sätt att resetta den på?

/Chart
Senast redigerad av Chart 2010-09-06 kl. 02:15.
Citera
2010-09-06, 02:12
Medlem
Hittar ingen adress tyvärr. Det är bara formulär man får fylla i. Man ser aldrig själva adressen.
Citera
2010-09-06, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Hittar ingen adress tyvärr. Det är bara formulär man får fylla i. Man ser aldrig själva adressen.

Okej, jag får ringa dom i morgon då. Störande! Tack så mycket iaf!
Citera
2010-09-06, 02:21
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chart
Min bankdosa är problematisk (jag har den äldsta tror jag, kallas gråfront).

Den visar bara massa svarta rutor. Jag har precis bytt till ett nytt batteri då det gamla tog slut.

Dom har stängt telefonsupporten under nattid och för att maila dom måste jag vara inloggad på hemsidan med dosan (som inte fungerar). Någon som har deras mailadress, eller vet hur man ska lösa problemet med bankdosan? Finns det något sätt att resetta den på?

/Chart

Din dosa har nog gett up, åk in till banken (och ta med gamla dosan) så får du en ny gratis.
Citera
2010-09-06, 02:49
Medlem
Om jag inte minns helt fel, så tror jag att den gamla modellen som du har "tappar" minnet när man byter batteriet själv, antingen skulle banken göra det själva, eller så fick man en ny. Men ett tips är att be om en ny modell, alla jag känner har fått sina utbytta på bankkontoret.
Citera
2010-09-07, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Din dosa har nog gett up, åk in till banken (och ta med gamla dosan) så får du en ny gratis.

Citat:
Ursprungligen postat av x1980
Om jag inte minns helt fel, så tror jag att den gamla modellen som du har "tappar" minnet när man byter batteriet själv, antingen skulle banken göra det själva, eller så fick man en ny. Men ett tips är att be om en ny modell, alla jag känner har fått sina utbytta på bankkontoret.

Tack, fick tag på dom över telefon och dom sa att jag skulle in på banken och byta ut den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in