2010-10-01, 01:43
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Men vad tror du själv, din debila fåne?
Jag tror många hoppades att det var Issa Issa som dött, vilket kanonnläge för ett verkligt martyrskap.
Citera
2010-10-01, 06:22
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klompe
Den här tråden är ett exempel på ett mycket märkligt fenomen som man tyvärr ser ganska ofta. När en alternativ nyhetssajt någon gång publicerar en felaktig eller vinklad artikel blir det ramaskri. "Foliehattar", "opålitliga", vrålas det. Folk deklarerar att de har förlorat allt förtroende för sajten och att de aldrig mer ska besöka den. Men märkligt nog ser man sällan liknande reaktioner när det gäller mainstreammedia, trots att dessa systematiskt har ljugit för hela svenska folket i decennier när det gäller massinvandringens konsekvenser. Jag kan inte påminna mig att jag någonsin hört talas om någon som sagt upp sin prenumeration på DN eller SvD därför att en enda artikel råkade vara litet vinklad.

Varför ställer folk högre krav på hemsidor som drivs av oavlönade idealister än på tidningar och TV-kanaler som erhåller mångmiljonbelopp i understöd från staten?

Tydligen måste den kritiseras så den inte sprider massa skit så den inte påverkar folk som är mindre intelligenta och tror på allt dom läser.
Hade man inte kritiserat någonting så hade de fortsatt med ännu värre lögner och värre propaganda.

Sen har vi ju det där med yttrandefrihet och källkritisering
Citera
2010-10-01, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Jag tror många hoppades att det var Issa Issa som dött, vilket kanonnläge för ett verkligt martyrskap.

Sök hjälp din sjuke fan
Citera
2010-10-01, 08:17
Medlem
Månsans avatar
Den där "Gustav Jansson" som skriver på PI är stundtals inget vidare. I stort tycker jag dock att PI håller måttet. Utmärkt att folk får klart för sig en massa galenskaper som massinvandringen för med sig. De frekventa attackerna på muslimer är ytterst vällovliga, många människor har endast dimmiga begrepp om vilken vedervärdig pest islam är för våra västerländska demokratier.
Citera
2010-10-01, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrkva
Den hos SD-sympatisörer populära hemsidan Politiskt Inorrekt, vars motto är "Nyheterna som gammelmedia inte vill visa" har visat sitt rätta ansikte. Frågan är ju hur mycket trovärdighet sidan har när man försöker med så låga knep?

Läs artikeln
http://politisktinkorrekt.info/2010/09/04/kastade-levande-hundvalpar-i-floden-nu-identifierad/

Ja, vad har detta att göra med invandringspolitik? Jo, Bosnien är ju till större delen muslimskt, så stolpskotten på PI, dvs. samma stolpskott som vill in i Riksdagen, är ju tvungna att skriva en artikel om det. Man är mycket tydliga med att påpeka sambanden med Islam.

"Bugojnos invånare är till 85 procent muslimer och muslimer anser traditionellt att hundar är orena djur som skall undvikas. Kvinnan riskerar nu böter på upp till cirka 47 000 kronor. "

Nu kommer vi till det roliga, kvinnan har identifierats som PI skriver, och hon heter Antonija ******, ett katolskt namn. Men nej, stolpskotten ignorerar det faktumet, och det faktumet att hon bär ett armband med Maria på, det är ju Islam som ska smutskastas och man hittar på diverse skit om muslimers syn på djur.

Läser man kommentarerna blir det ännu tydligare att PI inte har som mål att förmedla sanningen.

Vi ser mycket väl att gammelmedia, hur mycket dom än gömmer fakta om våldtäkter och liknande, är på en helt annan nivå än SD:s propagandamaskin PI. Hur mycket på sidan är rent skit som vinklats ett dussin varv för att passa SD-tänkaren?.

Hur är det möjligt? Varför ljuger PI, sidan som påstår sig till skillnad från annan media förmedla sanningen? Varför erkänner inte Gustaf Jansson felet? För er som påstår att Islamofobi inte existerar, vad är detta?
Man kan inte stava piss utan pi. Enkelt som så. Glad att någon annan insett verkligheten.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in