Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-09-05, 05:48
Bannlyst
Hej jag har gått igenom forumets regler och tycker att de verkar vara bra, fast att jag helst skulle ha sett ett hänglås på drogforumen för alla som inte kan bevisa att de är minst 18 år.

Nu är det så här att jag starta en jätte intressant informativ tråd som verkligen skulle ha kunnat bidra till något. Men ständigt bryter användarna där i mot reglerna, det är precis som om de inte läst de överhuvudtaget. Varför ska det vara på detta vis, varför ska negrer och småbarn klottra på en tråd ifrån någon som har 10 års erfarenhet av en ädel konst.

Jag vill ha svar på varför ni mods inte tar bort OTn i min tråd, den är fruktansvärd och på gränsen till rena rama personangreppet flera gånger. Så svara mig nu varför ni har regler som totalt ignoreras, för ett hund som är mod över det forumet vet om det här mycket väl, han bryr sig bara inte, kan ni inte bytta ut till någon som är aktiv och fixar till forumet varje dag istället för någon som låter det se ut som en skräphög 4 – 5 dagar sedan så tar den bort 2 – 3 trådar som är precis likadana som de 30 andra trådarna som ligger runt om.

Men vist jag förstår att det ignoreras, regler, minderåriga, troll, folk som aldrig skriver något vetigt, negativister. Ja vi får väl helt enkelt räkna med att det inte går att starta 1 enda seriös tråd på FB, eller?
Citera
2010-09-05, 06:12
Citat:
Ursprungligen postat av Kristall
Nu är det så här att jag starta en jätte intressant informativ tråd som verkligen skulle ha kunnat bidra till något.
Först och främst kan du ju länka till vilken tråd du menar. Har du dessutom läst igenom reglerna så bör du veta att A och O i ett forum är att ha en tydlig rubrik.
Citera
2010-09-05, 09:35
Medlem
lendrygghs avatar
Det finns bara en mod i Hallucinogener (vilket är det underforum jag antar att du åsyftar), och då faller det sig naturligt att det går lite slött. Det kommer nog dessvärre fortsätta att gå så tills dom har tillsatt mer personal på platsen.
Citera
2010-09-05, 10:04
Bannlyst
börja med att klicka HÄR.
Citera
2010-09-05, 17:43
Medlem
oneeyeblacks avatar
Du kan ju alltid rapportera inläggen och om inget händer skicka ett pm till berörd mod. Men som redan påpekats så är ju tyvärr en del forum underbemannade och då är det väl inte så mycket man kan göra.
Citera
2010-09-06, 02:44
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oneeyeblack
Du kan ju alltid rapportera inläggen och om inget händer skicka ett pm till berörd mod. Men som redan påpekats så är ju tyvärr en del forum underbemannade och då är det väl inte så mycket man kan göra.
Nej, det är lite kort om folk i den avdelningen så RP-hjälp från användarna är guld värt, precis om i övriga avdelningar.
Citera
2010-09-08, 10:59
Medlem
Ett Hunds avatar
Intressant hur du påstår att jag inte bryr mig. Vad grundar du det på?

Jag har inte bara Hallucinogener att ta hand om utan även tre andra forum.
Sen är jag bara moderator i Hallucinogener eftersom det annars skulle arkiveras och därmed inte gå att skriva i, så att modereringen där hamnar på efterkälken är jag helt medveten om, då jag saknar intresse för ämnet.

Det är helt omöjligt att jag som ensam moderator på egen hand ska hinna gå igenom allt som skrivs.

Det vore också intressant att veta vilken tråd du pratar om. Den senaste tråden du startade i Hallucinogener är från 2009 och inte aktiv idag.
Senast redigerad av Ett Hund 2010-09-08 kl. 11:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in