Hej jag har gått igenom forumets regler och tycker att de verkar vara bra, fast att jag helst skulle ha sett ett hänglås på drogforumen för alla som inte kan bevisa att de är minst 18 år.
Nu är det så här att jag starta en jätte intressant informativ tråd som verkligen skulle ha kunnat bidra till något. Men ständigt bryter användarna där i mot reglerna, det är precis som om de inte läst de överhuvudtaget. Varför ska det vara på detta vis, varför ska negrer och småbarn klottra på en tråd ifrån någon som har 10 års erfarenhet av en ädel konst.
Jag vill ha svar på varför ni mods inte tar bort OTn i min tråd, den är fruktansvärd och på gränsen till rena rama personangreppet flera gånger. Så svara mig nu varför ni har regler som totalt ignoreras, för ett hund som är mod över det forumet vet om det här mycket väl, han bryr sig bara inte, kan ni inte bytta ut till någon som är aktiv och fixar till forumet varje dag istället för någon som låter det se ut som en skräphög 4 – 5 dagar sedan så tar den bort 2 – 3 trådar som är precis likadana som de 30 andra trådarna som ligger runt om.
Men vist jag förstår att det ignoreras, regler, minderåriga, troll, folk som aldrig skriver något vetigt, negativister. Ja vi får väl helt enkelt räkna med att det inte går att starta 1 enda seriös tråd på FB, eller?