2017-07-03, 20:11
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackuserzyzz
Nu har jag legat på testo av olika doseringar till och från 500 dagar totalt.

Nu är det verkligen dags för mig att låter kroppen återhämta sig, så därför efterfrågar jag alla tips ni har till någon som aldrig ens kört 1 enda PCT. Då detta är ett ganska extremfall så är det svårt för mig att tro att de räcker med en vanlig PCT på bara några veckor.

Alla preparat som kan hjälpa mig tillbaka till människa så stabilt som möjligt uppskattas som tips.

Det är dags för mig att bli periodare och inte permanent fast i detta träsk.
Såg att någon rekommenderade dig Triptorelin.. Googla mycket om preparatet, läste här på fb att ganska många användare fick läskiga biverkningar initialt efter doseringen, med hjärtrusningar, värme-flusher osv.. Och en biverkning är "Sudden cardiac arrest" sade han. Länken nedan
(FB) Triptorelin , ett skott sen återhämtad efter tungt bruk.
Citera
2017-07-03, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Såg att någon rekommenderade dig Triptorelin.. Googla mycket om preparatet, läste här på fb att ganska många användare fick läskiga biverkningar initialt efter doseringen, med hjärtrusningar, värme-flusher osv.. Och en biverkning är "Sudden cardiac arrest" sade han. Länken nedan
(FB) Triptorelin , ett skott sen återhämtad efter tungt bruk.

Det stämmer.

Jag tycker personligen HCG i kombo med lågdos gonal-f är mycket säkrare alternativ än trip.

Skulle trip mot förmodan vara överdoserad så blir du steril. Inte värd chansen tkr jag då alla peptider beställa från Kina bla....

Gonal f är ändå svenskt apotek.
HCG finns likadant om man vill vara på säkra sidan.

Mvh
Citera
2017-07-25, 04:53
Bannlyst
Legat på Letro 2,5 mg ED i 4 månader och min knöl har inte försvunnit, det är ingen ide att köra längre va?
Citera
2017-07-25, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Legat på Letro 2,5 mg ED i 4 månader och min knöl har inte försvunnit, det är ingen ide att köra längre va?

jag hade nog gett upp tyvärr
Citera
2017-07-25, 09:50
Medlem
EVF111s avatar
Citat:

Jag hade gett upp för LÄNGE SEN. 2.5mg i 4 månader? Ditt välmående bör ha blivit påverkat? Hur känns bieffekterna?
Senast redigerad av EVF111 2017-07-25 kl. 09:55.
Citera
2017-07-25, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag hade nog gett upp tyvärr

yes känns lite så, ser mycket bättre ut iaf när man ligger på letro, är enda anledning att jag inte gått av

Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Jag hade gett upp för LÄNGE SEN. 2.5mg i 4 månader? Ditt välmående bör ha blivit påverkat? Hur känns bieffekterna?

Jag får knappt några bieffekter utav Letro, kan ligga på hur länge som helst verkar de som och det enda jag känner av är minskad sexlust.
Citera
2017-07-25, 18:54
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Jag får knappt några bieffekter utav Letro, kan ligga på hur länge som helst verkar de som och det enda jag känner av är minskad sexlust.

Du är säker på att det är potent letro och inte något ug-ihopkok som kan vara lite vad som helst?
Citera
2017-07-25, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Du är säker på att det är potent letro och inte något ug-ihopkok som kan vara lite vad som helst?

Inte första gången jag tar letro, tagit en 20 olika sorter under mina år så jag vet hur jag blir på letro, försvinner ömheten och sexlusten så fungerar det.

Den jag kör på nu är SCpharmas letro, och den gör det den skall.
Citera
2017-08-03, 22:57
Medlem
Tjena inne på en 250mg e5d testo e kur just nu. Har adex hemma och bör ja slänga in 0.25mg ed? Vill gärna höra biverkningar osv om adex. Hört något om att sex lusten kan försvinna? Mvh
Citera
2017-08-04, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain8
Tjena inne på en 250mg e5d testo e kur just nu. Har adex hemma och bör ja slänga in 0.25mg ed? Vill gärna höra biverkningar osv om adex. Hört något om att sex lusten kan försvinna? Mvh
vill meddela att jag tog 0.30mg ikväll ungefär och kommer fortsätta med det och öka till 0.5 om ja inte får någon negativ biverkning.
Citera
2017-08-04, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PainAndGain8
vill meddela att jag tog 0.30mg ikväll ungefär och kommer fortsätta med det och öka till 0.5 om ja inte får någon negativ biverkning.

Tänkte köra liknande upplägg själv, så vore spännande med status uppdateringar från din sida.
Citera
2017-08-04, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lollish
Tänkte köra liknande upplägg själv, så vore spännande med status uppdateringar från din sida.
Det gör jag mer än gärna ang adex isf? Eller menar du ang kuren överlag? Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in