Citat:
Ursprungligen postat av najas
Mnja, här finns ju lite saker att reda ut.
För det första: jag har inte full PM-korg så dina PM borde komma fram om du stavar mitt nick rätt. Vad får du för felmeddelande?
För det andra: försöker man vara rolig och skojar om att ens TS är meningslöst flum, får man vara beredd på att det missförstås.
För det tredje (och viktigaste): lär dig använda sökfunktionen innan du startar nya trådar. Det finns flera trådar i PI med den frågeställningen och t.ex. en som startades för bara en dryg vecka sedan är så gott som identisk:
https://www.flashback.org/t1274894
Tack najas för dina klarlägganden.
1) När jag ville skriva till dig så tryckte jag på ditt nick och och fick fram "rutorna" skrev mitt meddelande och tryckte på skicka, fick då svar att ; jag antingen inte var behörig att skriva här eller att jag var spärrad av nicket. Nu har jag gjort ett test och det gick iväg utan problem!
2) Ja, med facit i efterhand så förstår jag att jag inte borde "hakat på" kritiken.
3) Ja, största felet, jag erkänner jag sökte inte alls. Jag kollade bara på de 4 senaste "omgångarna". Ska försöka tänka mig för och söka först och skriva sen.