2010-09-05, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mp87
Man kan även dra det ett steg längre med att komma till krogen i rullstol.. tror ni det skulle gå hem? sen efter sexakten så är man helt normal!

Glöm inte skrika "det är ett mirakel" efteråt
Citera
2010-09-05, 02:50
Medlem
Mr.Sanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okocha
Nja inte hela vägen kanske, men tjejer gillar sånt. Att man jobbar för svältlön och hjälper de stackars barnen i afrika

Men shit, hur hjärntvättat är man inte om man håller på med sånt där. Jag avskyr all form av u-landshjälp och skulle finna det direkt avtändande om någon påstod sig ha bidragit till galenskapen.

Ju mindre u-landshjälp desto snabbare går självsaneringen - vad är det folk inte fattar??
Citera
2010-09-05, 04:31
Medlem
Sunlies avatar
sade att jag är en av Sveriges bästa snowboard åkare, och att jag har vunnit SM två gånger samt har min bod full med snowboards som hon skulle få se om hon följde med hem

Citera
2010-09-05, 12:38
Medlem
YouDaHos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mp87
Händer att ja spelar efterbliven. Ut med tungan lite o skela med ögonen. Brudar älskar att få hjälpa till o tycker synd om en.

Man kan även dra det ett steg längre med att komma till krogen i rullstol.. tror ni det skulle gå hem? sen efter sexakten så är man helt normal!

Jag lånade rullstol av en okänd snubbe när vi var ute och festade en gång. Folk var ruskigt hjälpsamma och det var bara att rulla fram till vilken brud som helst och börja prata för dom tyckte så synd om mig. Fick inte ligga dock. Tror inte det går hem om man är ute efter att ligga men vill man ha hjälp med diverse saker och glida före i baren så funkar det kanon.
Citera
2010-09-05, 13:13
Medlem
Cerozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouDaHo
Jag lånade rullstol av en okänd snubbe när vi var ute och festade en gång. Folk var ruskigt hjälpsamma och det var bara att rulla fram till vilken brud som helst och börja prata för dom tyckte så synd om mig. Fick inte ligga dock. Tror inte det går hem om man är ute efter att ligga men vill man ha hjälp med diverse saker och glida före i baren så funkar det kanon.

Jag låna en killes kryckor en gång på krogen o de funka, men rullstollen funkar nog bättre om man vill slippa kön till baren

Så frågan är vilket som är bäst? Att få ligga? altenativt att slippa alla köer till baren?
Citera
2010-09-05, 15:39
Medlem
icares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceroz
Jag låna en killes kryckor en gång på krogen o de funka, men rullstollen funkar nog bättre om man vill slippa kön till baren

Så frågan är vilket som är bäst? Att få ligga? altenativt att slippa alla köer till baren?

Kryckor. Min polare stukade foten från svinieri på krogen. En kväll när vi bara satt på en pub kom det flera brudar fram o flörtade med honom.
Citera
2010-09-05, 15:59
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunlie
sade att jag är en av Sveriges bästa snowboard åkare, och att jag har vunnit SM två gånger samt har min bod full med snowboards som hon skulle få se om hon följde med hem

Jag tror jag träffat dig
Citera
2010-09-06, 10:52
Medlem
telephone80s avatar
"Jag gillar dig".
Citera
2011-02-08, 06:01
Medlem
Miluras avatar
Bästa lögnen på krogen för att få ligga?

Kom på tanken att göra tråd om detta efter att ha skummat lite i https://www.flashback.org/t1425530

Sökte runt lite å hittade ingen liknande, ligger den fel så flytta.

--

Nå, jaga damer på krogen kan ju va lagom trixigt ibland.
Att bara få ligga är relativt enkelt om man gör på rätt sätt. och de kan faktiskt vara gratis (till skillnad från upptäckten av killen som skrev tråden jag fick iden ifrån)

Ljug, Ljug som bara fan!
vet att detta har skrivits som svar i trådar om liknande ämnen lite här och var.

Men i den här tråden så postar vi dom lögnerna som har funkat bäst för oss.
Många ideér till erövringar kan ges här. Hoppas även att vi kan hjälpa någon som inte är så inne på Ljuga grejen ännu
Pratar nu framförallt att ljuga om jobb och "social status". Väldigt farligt att ljuga direkt om att man har pengar.

Finns några regler man bör hålla sig till. (komplettera gärna min kunskap kan omöjligt vara komplett)
*Se till att du vet iallafall grunderna och gärna några "häftiga termer om de du ljuger om". (häftiga termer kan även hittas på, hondjuren fattar ändå inte skillnaden bara de låter häftigt :P)
*Kolla ALLTID först med tjejen var hon bor, jobbar med osv så du inte råkar ljuga att om nåt hon är expert på.
*Prata bara om tillgångar du har som inte kan bekräftas (ex: Du har tillgång till en stor villa i Spanien genom ditt företag, Inte jag har bara märkes kläder och så står du där i Dressman kläder)
*Reka möjligheterna för var ni skall ta vägen. dig eller henne, anpassa lögnen efter detta.
*Har du dragit en monster lögn som indirekt gör att du inte bor i en liten sleten etta så se för fan till att gå hem till henne.

I god Flashback anda så får väl TS börja då:
Mäklare har funkat för mig flertalet gånger (har kontakter inom mäkleri genom polare osv så kan lite om det)
Då är jag inte mäklare i min stad huvudsakligen, utan jag jobbar enbart på sommaren. Jag jobbar även enbart i Båstad. (oj oj oj vad dom går på de jämt hehe)

Mäklare=rykte om sig att tjäna mycket pengar.
Båstad=klassad som lyx ställe mao då är jag helt plötsligt en "High Class" mäklare.

Krydda gärna med att du har tillgång till en stor motorbåt under sommarmånaderna oxå.
Du får henne att tänka på sommaren, sol, lyxiga båtar och hon mår bättre av detta (får vårkänslor och de vet vi ju alla va de betyder )
(obviously så funkar denna lögn bäst på vintern :P)

Edit: Detta är ingen "hjälp jag kan inte ragga på krogen" tråd btw
Senast redigerad av Milura 2011-02-08 kl. 06:33.
Citera
2011-02-08, 06:11
Medlem
wdbs avatar
var ärlig, tjejer vill också knulla. funkar bättre än nån halvkass lögn om flashigt jobb eller liknande. många skiter fullständigt i pengar och status. charm kommer man jävulskt långt på, speciellt om det bara är för en kväll.

får du inte knulla på krogen, åk med en finlandfärja. får du inte ett score där, så bör du uppsöka annat hjälpmedel än flash.. hehe.
Citera
2011-02-08, 06:13
Medlem
Miluras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wdb
var ärlig, tjejer vill också knulla. funkar bättre än nån halvkass lögn om flashigt jobb eller liknande. många skiter fullständigt i pengar och status. charm kommer man jävulskt långt på, speciellt om det bara är för en kväll.

får du inte knulla på krogen, åk med en finlandfärja. får du inte ett score där, så bör du uppsöka annat hjälpmedel än flash.. hehe.

Snacka om att missuppfatta en tråd.

Jag får knulla de e inte de, det är avsevärt mycke mindre jobb me lögner. Plus att de e roligt å se vad man kan tuta i folk på fyllan
Citera
2011-02-08, 06:17
Medlem
wdbs avatar
hahaha!! ja, det var lite offtopic, men ett tips från hjärtat faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in