2010-09-03, 17:07
Medlem
Vilken är den största eller mest effektiva lögnen ni har dragit för att få hem en brud och tillbringa natten med?

jag testade i onsdags och det funkade fanimig!

fick ett sms på torsdagsmorgon där det stod: "lycka till och var rädd om dig i afghanistan"

Jag rycker in om ett tag och har fan ingen lust att fortsätta efter den tiden, men på fyllan så var man tydligen yrkessoldat! tjejen hade t.o.m pojkvän så det måste verkligen ha funkat bra!
Citera
2010-09-03, 17:15
Medlem
acerblazerlols avatar
haha påminner mig om how i met your mother, avsnittet med barneys, ööhh, liggbok? idk han hade en jävla massa lögner, the scubadiver på slutet var fan bäst lol
haha hittade den på youtube http://www.youtube.com/watch?v=6HD3VkXM4dk

själv så brukar jag väl inte dra hem så värst mkt brudar från krogen så lögner har aldrig behövat användas
Senast redigerad av acerblazerlol 2010-09-03 kl. 17:21.
Citera
2010-09-03, 17:15
Medlem
DanteAlighieris avatar
Funkar det på en brud så funkar det självklart på alla.
Citera
2010-09-03, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hankkk
Vilken är den största eller mest effektiva lögnen ni har dragit för att få hem en brud och tillbringa natten med?

jag testade i onsdags och det funkade fanimig!

fick ett sms på torsdagsmorgon där det stod: "lycka till och var rädd om dig i afghanistan"

Jag rycker in om ett tag och har fan ingen lust att fortsätta efter den tiden, men på fyllan så var man tydligen yrkessoldat! tjejen hade t.o.m pojkvän så det måste verkligen ha funkat bra!

annars är ju alltid "min penis är efterlyst av SÄPO/interpol/FBI (vad man nu vill) jag måste gömma den!" alltid populär. Flickorna brukar inte vara så hjälpsamma dock... Men inte fan får man prata dåligt om kvinnor för då är man anti-feminist! dumheter..
Citera
2010-09-03, 17:17
Medlem
UAAs avatar
Jag är Batman.
Citera
2010-09-03, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isoleringstejp
meningslöst liv man lever om man måste gå på krogen får att få ett ligg

vem drar ut en lill-lördag men grabbarna, super sig redlös, och vill inte ragga en timme innan stängning?
Citera
2010-09-03, 17:36
Medlem
Citat:

Bara för att man går hem med en tjej, med eller utan lögner, så behöver det inte betyda att det var syftet med kvällen, eller ens enda chans till sex heller för den delen.
Citera
2010-09-03, 17:39
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:

Vart går du då? Till den lokala bridgeklubben?

Nej men jag håller med dig, allt som har med krog att göra är patetiskt. Måste man dra på krogen för att ragga? Måste man dricka för att ha kul? Måste man umgås med vänner och träffa nytt folk bara för att vara social? Måste man gå ut ur huset för att ha ett meningsfullt liv? Måste man ens gå upp ur sängen för att kunna ha en kul dag?

Jag tycker du verkar vara en idiot
Citera
2010-09-03, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acerblazerlol
haha påminner mig om how i met your mother, avsnittet med barneys, ööhh, liggbok? idk han hade en jävla massa lögner, the scubadiver på slutet var fan bäst lol
haha hittade den på youtube http://www.youtube.com/watch?v=6HD3VkXM4dk

själv så brukar jag väl inte dra hem så värst mkt brudar från krogen så lögner har aldrig behövat användas

OT: Förlåt mig, hahaha så jävla kul! Lånar tråden lite snabbt och tänkte fråga om någon har klippet när Barney ska visa lilly sin lägenhet? Har youtubat och googlat utan resultat!
Eller om någon vet vilken säsong / avsnitt det är, vore evigt tacksam!

OnT: Jag har aldrig behövt dra någon lögn för att få med mig en tjej hem.. Däremot ljög polarn om att han jobbade som DJ i USA, det gick faktiskt hem! Han fick hem några tjejer på de!
Citera
2010-09-03, 18:00
Medlem
öpöz000rs avatar
Jag är singel.
Citera
2010-09-03, 18:06
Medlem
"OnT: Jag har aldrig behövt dra någon lögn för att få med mig en tjej hem.. Däremot ljög polarn om att han jobbade som DJ i USA, det gick faktiskt hem! Han fick hem några tjejer på de!"

hahah fan va soft om bruden går upp till DJ-båset och övertalar honom att låta din polare spela några låtar, sen så hör man i mikrofonen: vi har en speciell gäst här ikväll så kom upp och visa hur det låter i staterna!:P
Citera
2010-09-03, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hankkk
"OnT: Jag har aldrig behövt dra någon lögn för att få med mig en tjej hem.. Däremot ljög polarn om att han jobbade som DJ i USA, det gick faktiskt hem! Han fick hem några tjejer på de!"

hahah fan va soft om bruden går upp till DJ-båset och övertalar honom att låta din polare spela några låtar, sen så hör man i mikrofonen: vi har en speciell gäst här ikväll så kom upp och visa hur det låter i staterna!:P

Hahaha! De vore priceless!
Karln har gått över till the dark side nu
så dessvärre lär jag nog inte få se de scenariot förens det tar slut emellan dom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in