Svara
  • 1
  • 2
2010-09-08, 07:47
Medlem
strategasiats avatar
"17 again" bra film
Citera
2010-09-09, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strategasiat
"17 again" bra film

hah när man är bäng så ;>
Citera
2020-07-11, 20:11
Avstängd
Sätta sig och spela cs på änglatrumpet, sjukaste jag läst, hahah
Citera
2020-07-12, 08:03
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doggisch

UNDERSKATTA INTE BLADEN!
Jag läste inte tillräckligt mycket info om änglatrumpet vilket var fel av mig, så av misstag åt alldeles för många blad. Jag kunde ha dött, Läste senare om folk som varit helt borta på 2-4 blad, jag åt 15 stora blad.. Tänkte spara det till sist att nämna antalet.
Allt jag kan säga är att jag tror att jag hade en änglavakt på min sida en kvällen,För annars hade jag inte överlevt kvällen är jag helt säker på. Jag är inte religös på något sätt annars än just efter detta.

Nackdelar
Man var sleten och orkade inte göra något på stort sätt halva dagen efter.
Och det gjorde förjävla ont att skita sedan, rakblad rent ut sagt.[/center]

Nu var det tio år sedan, men detta kanske hjälper andra som tror de ska försöka sig på änglatrumpet.

Det spelar ingen roll om man tar fyra blad, eller femton som TS. Det går nämligen inte att dosera änglatrumpet.
Varje planta har olika mängder av den aktiva ingrediensen i sig, och varje blad har även olika mängder av ämnet.

Har du otur kan ett blad ha lika mycket gifter som TS femton blad. Det är därför (plus annat) som änglatrumpet är så farligt och ingen vågar ge sig på det.
Citera
2020-07-12, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Nu var det tio år sedan, men detta kanske hjälper andra som tror de ska försöka sig på änglatrumpet.

Det spelar ingen roll om man tar fyra blad, eller femton som TS. Det går nämligen inte att dosera änglatrumpet.
Varje planta har olika mängder av den aktiva ingrediensen i sig, och varje blad har även olika mängder av ämnet.

Har du otur kan ett blad ha lika mycket gifter som TS femton blad. Det är därför (plus annat) som änglatrumpet är så farligt och ingen vågar ge sig på det.
Denna rapport finns ju på erowid och frön är lättdoserat, att röka det ska va lättdoserat jättesvårt att överdosera och smakar som cannabis
Senast redigerad av Datten123 2020-07-12 kl. 23:16.
Citera
2020-09-13, 14:47
Medlem
Satan vad sjukt med alla hallucinationer, kommer nog aldrig testa Änglatrumpet men riktigt intressant att läsa om
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in