2010-09-02, 22:05
Medlem
chillionaires avatar
Hey, såg på youtube debatt i dag mellan Johnny Munkhammar (M) och Maryam Yazdanfar (S), jag slogs över vilken enorm skillnad det var mellan debattörerna, i kvalité. Maryam var ju inget vidare, och nu inte för att jag inte gillar hennes åsikter utan sättet hon debatterade på, har Socialdemokraterna ingen kvalitets kontroll?

Nå, har ni något skvaller om henne? Hur kan det komma sig att hon sitter i riksdagen?

http://www.youtube.com/watch?v=JmCKAazvXT0
Citera
2010-10-22, 10:47
Medlem
clappers avatar
Såg henne just på Efter 10 med Malou. Blir förbannad på hur jävla kass hon är. Sitter och snackar skit inför personer som är utsatta. Respeklöst för fan... sämst!
Citera
2010-10-23, 07:51
Medlem
Geres avatar
Inkvoterad bl---e? Inte smart...näe
Citera
2010-10-23, 12:06
Medlem
Fickludds avatar
Huga vilken hemsk människa. Henne skulle jag aldrig anställa.
Citera
2010-10-23, 15:31
Medlem
Jag läste nån intervju med henne angående att hon fyllt 30, det tråkigste med att bli gammal var att man inte längre kunde vara så säker att saker var svart/vita enligt henne... Härligt att inse det vid 30..

Hon kom i min väg första gången 2002, jag har avskytt henne sen dess.
Citera
2011-04-01, 16:15
Medlem
chillionaires avatar
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/jag-ar-jatteforvanad-och-frustrerad_6058375.svd

blir petad..
Citera
2011-04-01, 20:07
Medlem
Ett fantastiskt klipp ovan. Hur har jag lyckats missa denna praktnolla? Hon är helt klart i klass med Monica Green.
Citera
2011-04-01, 20:19
Medlem
rapiers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Loix
Ett fantastiskt klipp ovan. Hur har jag lyckats missa denna praktnolla? Hon är helt klart i klass med Monica Green.

Din liknelse är mitt i prick

Snacka om att vara en inkvoterad påläggskalv. Gott att Håkan Juholt inte kapitulerar gentemot överklassvänsterns preteniösa smaksdomare som sätter det politiskt s.k. korrekta framför kompetens.
Efterträdaren kan ju inte bli sämre. En ordförandepost i ett riksdagsutskott är inte vilken uppgift som helst utan ett tungt uppdrag.

Hade hon haft ett svenskt namn och utseende hade hon fått nöja sig med en ersättarplats i miljönämnden i Sundbyberg eller något liknande.
Citera
2011-04-01, 21:10
Moderator
Chantres avatar
Hon kan ju ta jobb som teckentolk. Maken till viftande armar och händer har jag bara sett på speedade personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in