2011-01-21, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H-Tomte
Fan va goa dom där stjärnorna var!11!! Har dock inte upplevt samma som ni, Milky way barsen har försvunnit för här finns det gott om : )

Sitter faktiskt och äter milkyway stjänor just nu :P Köpte dem på The english shop i malmö, 9 kr för ett paket. Finns i Gbg och sthlm också.

The english shop i malmö ligger vid gustav adolfs torg 8, röd skylt.
Citera
2011-01-21, 16:48
Medlem
Maardhufvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyOpinion
Sitter faktiskt och äter milkyway stjänor just nu :P Köpte dem på The english shop i malmö, 9 kr för ett paket. Finns i Gbg och sthlm också.

The english shop i malmö ligger vid gustav adolfs torg 8, röd skylt.

Dessa går även att beställa; http://www.englishshop.se/art-1.asp?id=294&iPageID=6
På hur många gram är dessa påsar? Med tanke på det låga priset antar jag de vara tämligen små?
Citera
2011-01-21, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maardhufvud
Dessa går även att beställa; http://www.englishshop.se/art-1.asp?id=294&iPageID=6
På hur många gram är dessa påsar? Med tanke på det låga priset antar jag de vara tämligen små?

33 gram
Citera
2011-09-18, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oogh
Tror jag såg milky way med mörk choklad. Aldrig förr har jag sett sådan hädelse!
Milky Way ser ut ungefär på det sättet i Amerika, där påminner den mer om Mars.
Citera
2011-09-23, 22:47
Medlem
Smiskads avatar
Södra Skåne, hittar milkyway på Citygross, ICA och valfria turkaffärer och små kiosker överallt.
Milkyway <3
Citera
2011-09-23, 23:00
Medlem
saggesalivs avatar
Har faktiskt ett Milky Way i kylen som jag tänkte äta nu...

Inköpt på Netto någonstans i Skåne...

Har aldrig behövt leta om jag ska hitta det... Det finns överallt...
Citera
2011-10-02, 04:10
Medlem
Arbetarbroders avatar
Milky Way är ju inte direkt svår att hitta även om dess storhetstid verkar vara förbi, men all förståelse från min sida, det var ingen hit att äta. Men smaken är som baken som ordspråket heter.

Hursomhelst, den finns både på min lokala ICA och Coop-butik.
Vill man vara helt säker på att hitta en produkt, behöver inte vara Milky Way utan kan va vad fan som helst, så är CityGross alltid ett säkert kort. De har allt, nästan.
Citera
2011-10-02, 15:07
Medlem
Visserligen inte i småland/skåne, men om man letar i sthlm finns det på Gottcenter på vasagatan nära centralen, tror numret är 24c
Citera
2011-10-02, 21:32
Medlem
cerns avatar
Har alltid haft en passion för chocklad och mjölk men usch för Milky Way.

Sen är det svårt att inte förknippa den med den fåniga Milky Way-reklamen som gick på 90-talet.
Citera
2011-10-03, 00:09
Medlem
starke_adolfs avatar
MilkyWay finns på min lokala ICA-butik i Uppsala i varje fall, och har funnits där sedan länge vad jag vet. Det känns som att det var vanligare att se den förr dock.
Citera
2011-10-03, 19:43
Medlem
movieboys avatar
Älskar den, tror nog banne mig att jag såg den senast igår på affären
Citera
2012-08-18, 12:51
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maardhufvud
Det är även viktigt att komma ihåg att MilkyWay - när först lanserades - gick under namnet 3 musketeers (http://www.accidentalhedonist.com/me...sktrsMain.jpg). Ett namn den fortf. går under i staterna.

Jag har både miljkway och three musketeers där jag bor, och det är inte samma choklad.

Och den som nu heter Three Musketeers är inte samma som den som en gång såldes i sverige, den har jag aldrig sett efter den försvann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in