2010-09-02, 19:30
Medlem
Tjo, förslag på spritsorter att ha hemma, för att slå ihop en drink lite snabbt eller något annat gott! Ge förslag, mina vänner! (Hittade ingen tråd om detta och jag sökte faktiskt! Om det finns en tråd så länka gärna!)

Mvh
Citera
2010-09-02, 19:38
Medlem
Alcogel 85%
Citera
2010-09-02, 19:38
Medlem
Tack så mycket
Citera
2010-09-02, 19:45
Medlem
mizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stock
Tjo, förslag på spritsorter att ha hemma, för att slå ihop en drink lite snabbt eller något annat gott! Ge förslag, mina vänner! (Hittade ingen tråd om detta och jag sökte faktiskt! Om det finns en tråd så länka gärna!)

Mvh

Vodka, rom och whisk(e)y är bra att ha hemma.
Olika likörer funkar också.
Citera
2010-09-02, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mizzz
Vodka, rom och whisk(e)y är bra att ha hemma.
Olika likörer funkar också.

Okej, jag är jävligt grön på det här:P Men det löser sig! tips på rom till rom/cola? Vad som eller? =)
Citera
2010-09-02, 19:59
Medlem
mizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stock
Okej, jag är jävligt grön på det här:P Men det löser sig! tips på rom till rom/cola? Vad som eller? =)

Jag kör med Captain Morgan Original eller Barracuda Silver (smakar mer sprit). Slår på Coca Cola, pressar i lite färsk lime och har i några isbitar. Tadaa! :P
Citera
2010-09-02, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mizzz
Jag kör med Captain Morgan Original eller Barracuda Silver (smakar mer sprit). Slår på Coca Cola, pressar i lite färsk lime och har i några isbitar. Tadaa! :P

Men Awesome! Ska provas nån kväll!
Citera
2010-09-02, 20:10
Medlem
Sheiks avatar
Vodka, Kahlua och mjölk. Uppskattas av alla, funkar alltid, resulterar ofta i lite bao chicka bao ao
Citera
2010-09-02, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik
Vodka, Kahlua och mjölk. Uppskattas av alla, funkar alltid, resulterar ofta i lite bao chicka bao ao

Haha, jag älskar Flashback, vilka lirare det finns! Men den ska också ner i "boken"
Citera
2010-09-02, 20:14
Medlem
mizzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheik

Pucko och vodka funkar också.
Citera
2010-09-02, 20:15
Medlem
Sheiks avatar
Kan tillägga, ha en flaska Fernet Branca hemma. Alltid kul att shotta och se på folks miner. Somliga älskar det, de flesta avskyr det. Men reaktion får man alltid
Citera
2010-09-02, 20:47
Medlem
Gin rom vodka tequila klarar du dig långt på. Och whiskey. Sen är du all set =)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in