2004-05-27, 14:46
Medlem
Renegades avatar
Någon som vet vem det berör? Jag är lite oroad bara. Inblandad i en del spelarköp, VD för ett stort företag. Det är ju en begränsad skara att spekulera från..
Citera
2004-05-27, 14:59
Medlem
Hajar i poolen?s avatar
Inte vet jag, var har du hört/läst det?
Citera
2004-05-27, 15:17
Medlem
Scrambles avatar
En källa vore fint.
Citera
2004-05-27, 15:19
Medlem
Boogaloos avatar
Ja, så där kan man verkligen inte skriva. In med en länk snabbt som tusan!
Citera
2004-05-27, 15:45
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Ja, så där kan man verkligen inte skriva. In med en länk snabbt som tusan!

Finns ingen länk, källan är att jag känner en som jobbar på avdelningen där han ligger, men den personen håller på sekretessen, frågade bara om jag känner till olika personer i DIFs styrelse eftersom den personen känner till mina sympatier, och jag vart naturligtvis nyfiken i retur, men fick bara veta att det är en höjdare i näringslivet som sitter i Difs styrelse och har varit inblandad i några spelarförvärv, jag skulle misstänka Den Ouden. Har ni koll på vem som ordnade den övergången?

Jag vet inte, men har vi inte sett ovanligt lite av Tommy J. under våren? Ähh... bara spekulationer.. Jag vet iaf att det inte är Bror Anders Månsson. Och han har permissioner regelbundet, och det är tydligen väldig aktivitet på hans telefon dagarna i ända, så det behöver inte nödvändigtvis vara någon som inte synts till på ett tag.

Men jag antar att jag vet mer än de flesta bara med det då... *suck*
Citera
2004-05-27, 16:50
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Finns ingen länk, källan är att jag känner en som jobbar på avdelningen där han ligger, men den personen håller på sekretessen, frågade bara om jag känner till olika personer i DIFs styrelse eftersom den personen känner till mina sympatier, och jag vart naturligtvis nyfiken i retur, men fick bara veta att det är en höjdare i näringslivet som sitter i Difs styrelse och har varit inblandad i några spelarförvärv, jag skulle misstänka Den Ouden. Har ni koll på vem som ordnade den övergången?
Det är ju Bosse Andersson som sköter värvningarna, ibland med Bosse Lundquists assistans. Har dock inte hört något om någon av dem.
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Jag vet iaf att det inte är Bror Anders Månsson. Och han har permissioner regelbundet, och det är tydligen väldig aktivitet på hans telefon dagarna i ända, så det behöver inte nödvändigtvis vara någon som inte synts till på ett tag.
Vad hände med Bror egentligen? Minns att skattepolisen var efter honom, men hur gick det? Fick han fängelse?!
Citera
2004-05-28, 08:17
Medlem
Renegades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Det är ju Bosse Andersson som sköter värvningarna, ibland med Bosse Lundquists assistans. Har dock inte hört något om någon av dem.

Vad hände med Bror egentligen? Minns att skattepolisen var efter honom, men hur gick det? Fick han fängelse?!

Nej, det är inte Bosse A. Personen i fråga sitter i styrelsen. Men det är fler som varit inblandade på något vis i värvningar, ex Åman, Jacobsson etc..

Bror klarade sig från fängelse ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in