Jag är en ganska udda fetish. Den är ganska utbredd men ändå ganska okänd, tror jag.
Jag gillar att bli mosad av tjejer. Låter lite konstigt men låt mig förklara bättre. Jag gillar när tjejer är på mig (typ ovanpå mig) och vilar hela sin tyngd på mig. Hon kan sitta, stå, sitta på knä eller ligga på mig och jag skulle gilla det. Spelar inte så stor roll var hon ligger, kan vara mage, bröst, ansikte/huvud, kuk-området eller benen/armarna. Allt är skönt! Dessutom kan hon typ placera en soffa ovanpå mig (t.ex. att ena soffbenet vilar på min mage och sen sätter hon sig i soffan och stor del av hennes vikt trycks in i min mage.
Största drömmen vore om jag fick vara en mänsklig soffa hemma hos ett gäng snygga tjejer som har typ tjejkväll. Jag skulle bara ligga där i soffan och sen kommer dem och sätter sig hur dem vill och inte ens bryr sig om att jag blir mosad under dem.
Typ det här är också min dröm
http://www.youtube.com/user/kingloovseeps#p/u/8/tV4sWcyHpYo
Att jätte många tjejer bildar en väldigt stor hög på mig och mosar mig!
Närliggande fetisher är väl typ trampling och facesitting.
Jag blir jättekåt om t.ex. jag ser tjejer sitta i varandras knä eller om ännu bättre om en tjej sitter i mitt knä eller på mig.
Någon som har liknande tankar?