2010-09-02, 13:58
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
http://www.allabolag.se/5566125711/bokslut
Citera
2010-09-02, 14:29
Medlem
axelcarlings avatar
Hans farsa och släktingar i Iran får väl också en del gissar jag, så är det i invandrarfamiljer
Citera
2010-09-02, 17:07
Medlem
audios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axelcarling
Hans farsa och släktingar i Iran får väl också en del gissar jag, så är det i invandrarfamiljer
Iran? Snubben är ingen iranier och vad försöker du komma fram till med ovanstående inlägg? Helt meningslöst inlägg. Lackar du ur för att morsan inte vill dela med sig utav sitt bidrag till sin vidriga avkomma som hon kallar för barn? Jävla jantelagsfasoner.

Han borde ju ändå ha runt 1 mille+ skulle jag tippa på om året. Men det är ju fler som splittar på vinsten trots allt.
Citera
2010-09-02, 17:11
Medlem
Milkcrates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audio
Iran? Snubben är ingen iranier och vad försöker du komma fram till med ovanstående inlägg? Helt meningslöst inlägg. Lackar du ur för att morsan inte vill dela med sig utav sitt bidrag till sin vidriga avkomma som hon kallar för barn? Jävla jantelagsfasoner.

Han borde ju ändå ha runt 1 mille+ skulle jag tippa på om året. Men det är ju fler som splittar på vinsten trots allt.

Och vart fan vill du komma? Varför är du så jävla otrevlig? Förresten, vad fan har det med jantelagen att göra?
Citera
2010-09-02, 17:45
Medlem
audios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkcrate
Och vart fan vill du komma? Varför är du så jävla otrevlig? Förresten, vad fan har det med jantelagen att göra?
OMFG, cry me a river... Så fort någon tjänar pengar så skall man börja klanka ner på folk och lyckas även skriva fel land snubben kommer ifrån.

Varför jag är otrevlig? Fråga istället varför din kompis kommer med meningslösa inlägg som inte har ett skit med tråden att göra.

Stick tillbaka till Familjeliv då våran diskussion och övrig OT slutar här.
Senast redigerad av audio 2010-09-02 kl. 17:49.
Citera
2010-09-02, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av audio

Det var väl ingen jantelag med det inlägget.
Han tippade på fel land.
Men det är brukligt bland invandrare att dela med sig till släktingar i andra länder.
Vilket jag tycker är ett tecken på empati.
Hoppas att det går bra för grabben.
Citera
2010-09-02, 17:59
Medlem
Paladias avatar
Hans bolag gick med 172 000:- i vinst 2009 i alla fall (efter att han tagit ut sin lön). För mer information se http://www.121.nu/onetoone/foretag/josef-fares-films-ab
Citera
2010-09-02, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag har faktiskt inte en aning, men kul för honom om han tjänat pengar. Personligen har jag faktiskt inte sett en enda av de filmer du nämner.

Edit: (och om jag skulle drista mig till det så skulle jag pirata ner varenda en av dom), så intresserad är jag, av multikultifiaskot.

Är du seriös, har du inte ens sett kopps? då har du verkligen missat något!
Citera
2010-09-02, 18:18
Medlem
Ode-Ns avatar
Fattade absolut ingenting när jag läste första inlägget, men efter att läst om rubriken så såg jag att det stod Josef Fares, inte Josef Fritzl som jag läste första gången...
Citera
2010-09-02, 18:24
Medlem
sossehakans avatar
hört att det är mycket svarta pengar från hans sida
Citera
2010-09-02, 19:43
Medlem
hembränts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simme
Jag älskar verkligen alla nya förmågor på flashback. Skriver något om tvåan, kulturberikare och familjeliv i varje tråd för att vara en i gänget. Du är patetisk, äcklig och white trash.

Och där fick du in en så fin "fras" som white trash. Flashback är nu helt sammanfattat. Sluta med OffT nu.

Jag skulle gissa på att han nog har endel pengar, men han är nog inte den som sprätter runt med plånboken speciellt mycket. Skulle gissa på att han har mycket att göra. En helt okej regissör här i vårt land faktiskt.
Citera
2010-09-02, 19:48
Moderator
rotadents avatar
Ja, sluta gärna med off-topic nu. Att hans härkomst inte är ursvensk har nog alla redan förstått. Topic är huruvida han är tät eller inte.

//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in