2010-09-01, 23:58
Medlem
Voltaire1s avatar
Har precis läst allt som jag har kunnat hitta på nätet, kollat på alla inslag ang "Hallenius Affären" och min fråga är:

Är detta det värsta som har hänt Hammarby någonsin? Konkurshot, ruttna ägg i styrelsen, lägre division, bråk i omklädningsrummet, ett lag som underpresterar och 49% av klubben ägs av några som 100% inte vill satsa på laget/bolaget. Dessutom Linus, mitt i allt detta står vår största stjärna och får en proffsdröm krossad för att några giriga idioter ville råna klubben på välbehövliga miljoner, hur taggad kan han vara ikväll?? Hur taggad kommer han att vara lagom till nästa match?

Jag vet inte vad jag ska göra, hur fan skall man göra sin röst hörd?? Jag har alltid stått i klacken och tigit när folk har skanderat "avgå!" till tränare och styrelse, men nu kan jag inte tiga längre, detta upplever jag som ett svek! Sveriges bästa fans(ni vet vilka ni är) förtjänar Sveriges bästa klubb!

Så vad gör vi? Vad KAN vi göra???

V
2010-09-02, 00:00
Medlem
Finns väl redan en tråd som heter "Rädda Hammarby" kanske bättre om du tar upp det där?
2010-09-02, 00:05
Medlem
Voltaire1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Finns väl redan en tråd som heter "Rädda Hammarby" kanske bättre om du tar upp det där?

Där tar de upp hur man skall rädda klubben från konkurs, jag vill hellre veta om folk känner sig svikna av styrelsen, hur dom upplever den rådande situationen mm

V
2010-09-02, 09:34
Medlem
feldgraus avatar
Jag föreslår ändå att du använder den tråden eftersom det i grund och botten handlar om samma sak. /MOD

/feldgrau

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in