2010-09-01, 22:28
Bannlyst
Jag har tankat på en månadssurf för några dagar sedan och det fungerade kanon 4 dagar. Nu går den jäveln bara till comviqs "tankapåsida" vilken adress jag än skriver in. När jag kollar status är allt ok, kortet är aktivt och giltigt med månadssurf nästan 1 månad och jag har bara förbrukat 29mb av 5gb.
Spotify m.m. fungerar men inte internet! Och till råga på allt så är comviqs kundtjänst stängd.

Hjälp mig snälla!
2010-09-01, 22:38
Medlem
techno_the_kings avatar
Har knappt en aning vad som kan ha blivit fel
pröva att rensa cookies mm om nu detta mot förmodan hjälper eller kolla om du använder IE så att Arbeta offline under fliken verktyg inte är ibockad
men det låter ju knepigt att Spotify skulle fungera & inte IE
såg för övrigt att Comviqs öppetider inte var något vidare
om inte annat så skaffa telenors mobila bredband där du har obegränsat med surf & tillgång till support 24/7

men är du för övrigt säker på att du enbart har förbrukat 29mb på dessa 4 dagar
har själv knappt varit online 1 timme här å redan bränt 12mb å då fildelar jag inte å använder inte Spotify bara slösurf här.
2010-09-01, 22:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Har knappt en aning vad som kan ha blivit fel
pröva att rensa cookies mm om nu detta mot förmodan hjälper eller kolla om du använder IE så att Arbeta offline under fliken verktyg inte är ibockad
men det låter ju knepigt att Spotify skulle fungera & inte IE
såg för övrigt att Comviqs öppetider inte var något vidare
om inte annat så skaffa telenors mobila bredband där du har obegränsat med surf & tillgång till support 24/7

men är du för övrigt säker på att du enbart har förbrukat 29mb på dessa 4 dagar
har själv knappt varit online 1 timme här å redan bränt 12mb å då fildelar jag inte å använder inte Spotify bara slösurf här.

nej det hjälpte inte, och när jag loggar in på comviq står det att jag förbrukat 29mb(och iom att det är den enda sidan jag kan hänga på så kan jag den utantill). Provar även lite olika webläsare.
2010-09-01, 22:56
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totteKUKEN
Jag har tankat på en månadssurf för några dagar sedan och det fungerade kanon 4 dagar. Nu går den jäveln bara till comviqs "tankapåsida" vilken adress jag än skriver in. När jag kollar status är allt ok, kortet är aktivt och giltigt med månadssurf nästan 1 månad och jag har bara förbrukat 29mb av 5gb.
Spotify m.m. fungerar men inte internet! Och till råga på allt så är comviqs kundtjänst stängd.

Hjälp mig snälla!

Regelverket:

0.01. Rubriken ska visa vad diskussionstråden handlar om

Är ditt inlägg huvudsakligen en fråga skall rubriken sluta med ett frågetecken.

Samt tråden ligger i fel forumsdel.

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in