2010-09-02, 03:51
Medlem
euphorias avatar
Jag förstår mig inte på er som tycker att gärningsmannens gärning var god. Jag tycker inte att hans domedagsprofetia var särskillt insiktsfull heller.
Citera
2010-09-02, 05:49
Medlem
För att gissningvis ha varit psykotisk så tyckte jag han hade ganska vettiga åsikter.
Citera
2010-09-02, 09:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av glasstarta
Sluta upp med allt NWO-snack. Finns inte och kommer antagligen aldrig att finnas.

Finns.
Citera
2010-09-02, 10:56
Medlem
lurven599s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomaniac.
Hoppas han inte spränger MythBusters...

Adam- Not even with five C-4 bombs well-placed under the building would blow up the mythbuster studio. This one is totally busted.
Jamie-Totally busted.

BUSTED!

Citera
2010-09-02, 14:39
Bannlyst
Samma kille?
http://www.youtube.com/watch?v=uen5vf5EWcs
Citera
2010-09-02, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av euphoria
Jag förstår mig inte på er som tycker att gärningsmannens gärning var god. Jag tycker inte att hans domedagsprofetia var särskillt insiktsfull heller.

ja då vet du inte mycket, hur mycket människor vill du ha på denna planet egentligen?
Citera
2010-09-02, 16:36
Medlem
VonRofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooz
Samma kille?
http://www.youtube.com/watch?v=uen5vf5EWcs

Japp..
Citera
2010-09-02, 16:58
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trancedanne
ja då vet du inte mycket, hur mycket människor vill du ha på denna planet egentligen?
Vad är det du är så övertygad om? Populationstillväxten minskar i nästan alla industriländer trots att den äldre nuvarande populationen fortfarande ökar då människor lever betydligt längre än förr i tiden. Vi blir alltså fortfarande fler men de äldre är knappast fertila och ju lägre antal människor i fertil ålder som skaffar färre än 2-3 barn får populationen att minska på sikt vilket sker just nu. Det finns alltså färre människor i en senare årskull än i de äldre. Förstår du?

Förstår mig inte på detta självhat heller.
Citera
2010-09-02, 17:09
Medlem
Citat:
Vad är det du är så övertygad om? Populationstillväxten minskar i nästan alla industriländer trots att den äldre nuvarande populationen fortfarande ökar då människor lever betydligt längre än förr i tiden. Vi blir alltså fortfarande fler men de äldre är knappast fertila och ju lägre antal människor i fertil ålder som skaffar färre än 2-3 barn får populationen att minska på sikt vilket sker just nu. Det finns alltså färre människor i en senare årskull än i de äldre. Förstår du?

Förstår mig inte på detta självhat heller.

nu skojar du? Populationen ökar hela tiden, du är den enda jag hört som försöker motbevisa detta. Det fanns en artikel i Metro för någon vecka sedan om just detta, Indien kommer gå om Kina om några år i befolkningsmängd. Och vem fan bryr sig om vi blir äldre eller inte, människor är människor, eller snarare gräshoppor
Citera
2010-09-02, 17:59
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trancedanne
nu skojar du? Populationen ökar hela tiden, du är den enda jag hört som försöker motbevisa detta. Det fanns en artikel i Metro för någon vecka sedan om just detta, Indien kommer gå om Kina om några år i befolkningsmängd. Och vem fan bryr sig om vi blir äldre eller inte, människor är människor, eller snarare gräshoppor
Jag skrev inte att befolkningen minskar i alla länder, Kina och Indien är undantag och det är bland fattiga det fortfarande sker en stor tillväxt, inte bland rika. I USA är det precis på gränsen för en upprätthållen tillväxt som kan ersätta tidigare generationer. Alltså plus minus noll.
Senast redigerad av euphoria 2010-09-02 kl. 18:25.
Citera
2010-09-02, 18:38
Medlem
n00bStylEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoReinfeldt
Kravlista från Lee:
http://savetheplanetprotest.com/

jävligt vettiga krav iaf. håller med om mycket av det han skrivit.
Citera
2010-09-02, 19:10
Medlem
Citat:
Jag skrev inte att befolkningen minskar i alla länder, Kina och Indien är undantag och det är bland fattiga det fortfarande sker en stor tillväxt, inte bland rika. I USA är det precis på gränsen för en upprätthållen tillväxt som kan ersätta tidigare generationer. Alltså plus minus noll.

enligt UN så blir vi 9 miljarder till 2050, till 2025 blir vi 8 miljarder. Detta är det största problemet som finns och det är ingen som fattar det, jo förutom discovery killen förstås
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in