2026-06-18, 11:41
Medlem
Får då och då lite frågor om bra ställen att besöka. Gissar att det beror på att jag levererat en del rescensioner. Saken är den att jag sedan ett tag slutat springa på salong (ett antal olika orsaker till det) så jag har inga bra tips numera. Och alla mina rescensioner är därmed gamla (som jag själv är). Den här kanske är ett halvår gammal.

Jag sprang ju ofta på en salong där jag tyckte att det fanns 2 kanontjejer (varav en var ägaren) samt att de flesta andra som dök upp höll bra standard de också. En gång fick jag ett bra pris på en sexhandsmassage och det var verkligen härligt att vara helt ensam på salongen med 3 kvinnor som bara fokuserade på mig och lät dörr och mobiler vara. Men allt gott har ett slut och en dag bommade salongen igen. Varför jag flackade runt och letade ställen jag skulle kunna gilla, vilket var extremt svårt (avsaknad av bra salonger är ett av många skäl till att jag lagt ner detta nöje) och jag var därför ofta frustrerad.

En dag fick jag ett meddelande från en av tjejerna jag gillade bäst på mitt gamla stamhak. Hon hade stuckit till Thailand när den gamla salongen stängde men nu var hon tillbaka och jag fick namnet på den salong hon jobbade på. En vecka senare parkerade jag en bit från den salongen och 10:05 ringde jag på dörrklockan.

En hyfsat söt tjej runt 40 öppnar och jag frågar efter min "kompis". Det visar sig att kompisen inte jobbar just den dagen vilket givetvis gör mig besviken. Men vafan, när jag ändå är på plats och tjejen på tur ser bra ut så är det väl bara att testa. Så jag säger att jag vill ha en timmes massage. Betalar och leds in i ett rum.

När tjejen kommer in säger hon "long time no seen" och jag undrar om vi träffats förut. Vilket vi då har och givetvis på min gamla favoritsalong. Jag känner varken igen henne till utseende eller röst och känner mig lite dum, typ som att jag tycker att alla asiater ser likadana ut. Eller "varför skulle jag känna igen ett fnask?". Jag hoppas att hon inte ser mig på det sättet och så borrar jag ner huvudet i kudden och hon börjar. Och det tar max 5 minuter innan jag så plötsligt känner igen tjejen och när jag gör det så ångrar jag direkt att jag inte bara vände i dörren.

Hon är den här typen av massös som varken ger massage eller teasar utan kör ett mellanting hela tiden. Typ knådar axlarna i 10 sekunder för att sedan dra med naglarna från nacken och ner till rumpan under 10 sekunder. Sedan häver hon sig på korsryggen i 20 sekunder och därefter är det de långa naglarna igen, nu 20 sekunder på skinkorna. Jag tycker inte att långa naglar längs med olika kroppsdelar är direkt upphetsande och när det sker under en halvtimmes tid blir det bara fånigt. Och den kvarts massage som ges under samma halvtimme blir inte något att ha den heller.

Erbjudandet för dagen är FS och jag säger släng in en BJ också och det går hur bra som helst. Pris snackar vi inte. Och när hon en kvart senare har gjort sitt extrajobb (helt OK men inte mer) så får jag några minuters huvudmassage vilket jag gillar. Men jag noterar att det bara tagit ca 50 minuter från start till det att hon reser sig och det hela är över. Kommer på att det var en sak jag retade mig på när jag träffade henne på stamhaket också. Och så skickar jag då över de sedlar jag tycker att hennes extratjänster var värda. Och då kommer jag på en tredje sak som jag ogillade med henne. Hon tigger alltid mer stålar. Något som jag tycker totalt tar död på upplevelsen.

Så den där dagen då jag skulle få träffa en favorit igen, blev ett jävla misslyckat massagebesök.

Usteende 7/10
Massage 3/10
Extra 6/10
Total upplevelse 3/10
Citera
2026-06-19, 10:01
Medlem
Legat lite på latsidan men fick feeling efter jobbet.
Slog i mig en snabb kebabtallrik för att sedan söka området.

En salong (norr om stan) som låg lite på en bakgata fick mitt intresse.
Ringer dit & fick svar omgående, bara att bege sig.

Öppnar en fin kvinna i cirka 40-45 års ålder i linne & jeans shorts.

Tog 30 min, hon visar sig mig in på rummet & hon försvinner ut en stund.

Näckar och lägger mig i position.
Hon kommer in efter 10 min och börjar den "traditionella oljekladdet"

Mycket fokus på rumpa och pung till en början! Ryggen glöms bort helt.
Hon går djupt ner mellan skinkorna & nästan stoppar in fingret i analet! Man klagar inte direkt men känns speciellt

Vändningen kommer och soldaten är stenhård. Hon fnissar till och frågar vad jag vill?!
Tar för mig en aning och greppar tag mellan hennes ben & säger att jag vill ha Den.
Hon börjar fnissa ännu mer och drar en snabb runk medan hon säger med kåt röst "1000" .

Absolut svarar jag.

Hon reser på sig och försvinner ut medans jag tar ut mina riksdaler och lägger dom på bordet.
Hon kommer in helt näck och jag skådar en väldigt petit kropp i min smak!
Små men fasta bröst och rakad mus. Lägger mig direkt på rygg och hon förstår mina intentioner.

Hon sätter sig mellan mina ben och fullständigt slukar min påle. Tar hela på en gång i halsen, suger som hon aldrig har sugit förr! Jag sätter upp ena vänster benet och hon verkar läsa mina tankar för jag får det mest överjävliga rimjobet jag har fått på år & dar.
Nu går tungan från röven upp mot kuken, det smaskas och det slickas.. jag går mot en orgasm i universum mått mätt.

Kommer ner på jorden efter dessa minuter och stönar ut "I want to fuck you"

"Yes baby, fuck me hard" får jag tillbaka

Hon drar fram en kondom, drar på den direkt.
Lägger sig i position med särade ben.
Här spiller jag ingen tid och drar in kuken på en gång i hennes varma sköte. Hon riktig blöt. Oj oj! Jag drar hennes ben långt bak, hela vägen vid hennes huvud (hur vig är hon inte )

Jag trycker på av full kraft och vi stönar tillsammans. Hon tar bägge sina händer mot min mage och säger "slow down baby"

Jag befinner mig i ruset och känner inte för att lyssna, Hon stönar högre & högre och jag har svårt att hålla tillbaka! Nu går det får mig och jag fullständigt fyller kådisen i ett vrål.
Vi ligger en stund och pustar ut.

Går upp för att klä på mig, hon likaså.

Får lite vatten och godis plus en kram. Jag går därifrån mycket nöjd
Citera
2026-06-20, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullarruntistan
Legat lite på latsidan men fick feeling efter jobbet.
Slog i mig en snabb kebabtallrik för att sedan söka området.

En salong (norr om stan) som låg lite på en bakgata fick mitt intresse.
Ringer dit & fick svar omgående, bara att bege sig.

Öppnar en fin kvinna i cirka 40-45 års ålder i linne & jeans shorts.

Tog 30 min, hon visar sig mig in på rummet & hon försvinner ut en stund.

Näckar och lägger mig i position.
Hon kommer in efter 10 min och börjar den "traditionella oljekladdet"

Mycket fokus på rumpa och pung till en början! Ryggen glöms bort helt.
Hon går djupt ner mellan skinkorna & nästan stoppar in fingret i analet! Man klagar inte direkt men känns speciellt

Vändningen kommer och soldaten är stenhård. Hon fnissar till och frågar vad jag vill?!
Tar för mig en aning och greppar tag mellan hennes ben & säger att jag vill ha Den.
Hon börjar fnissa ännu mer och drar en snabb runk medan hon säger med kåt röst "1000" .

Absolut svarar jag.

Hon reser på sig och försvinner ut medans jag tar ut mina riksdaler och lägger dom på bordet.
Hon kommer in helt näck och jag skådar en väldigt petit kropp i min smak!
Små men fasta bröst och rakad mus. Lägger mig direkt på rygg och hon förstår mina intentioner.

Hon sätter sig mellan mina ben och fullständigt slukar min påle. Tar hela på en gång i halsen, suger som hon aldrig har sugit förr! Jag sätter upp ena vänster benet och hon verkar läsa mina tankar för jag får det mest överjävliga rimjobet jag har fått på år & dar.
Nu går tungan från röven upp mot kuken, det smaskas och det slickas.. jag går mot en orgasm i universum mått mätt.

Kommer ner på jorden efter dessa minuter och stönar ut "I want to fuck you"

"Yes baby, fuck me hard" får jag tillbaka

Hon drar fram en kondom, drar på den direkt.
Lägger sig i position med särade ben.
Här spiller jag ingen tid och drar in kuken på en gång i hennes varma sköte. Hon riktig blöt. Oj oj! Jag drar hennes ben långt bak, hela vägen vid hennes huvud (hur vig är hon inte )

Jag trycker på av full kraft och vi stönar tillsammans. Hon tar bägge sina händer mot min mage och säger "slow down baby"

Jag befinner mig i ruset och känner inte för att lyssna, Hon stönar högre & högre och jag har svårt att hålla tillbaka! Nu går det får mig och jag fullständigt fyller kådisen i ett vrål.
Vi ligger en stund och pustar ut.

Går upp för att klä på mig, hon likaså.

Får lite vatten och godis plus en kram. Jag går därifrån mycket nöjd

I vilken del av universum utspelades detta?
Citera
2026-06-21, 07:07
Medlem
Har haft uppehåll ett tag från massage, Men innan midsommar så fick jag ett ryck och besökte en salong i tokstaden, kommer med bilen och parkerar vid en liten affär ganska nära. Går ett varv för att kolla av lite. Ringer på dörren och det öppnar en hyfsat fin i ca 35 års åldern, tar en timme olja. massagen är riktigt bra och tiden hålls bra den också, efter vändning så kommer frågan ganska omgående. Finns mycket att välja på, men säger att jag vill ha fs,
Hon går å hämtar kondom , börjar med att suga. Sen åker kondomen på och rider med ryggen emot mig. Efter någon minut så byter vi till doggystyle, hon stönar lite som det skulle vara taget ur en film, men finalen kom och kådisen blev full. Efter åt så lite vatten å en frukt, När jag gick ut så kommer en annan som går in. Vi möttes ungefär vid dörren och de kändes lite stelt.
Massage 1 tim 400
Extra fs 1000

Får se om man kollar lite efter midsommar igen, men känner att suget kommit tillbaka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in