Får då och då lite frågor om bra ställen att besöka. Gissar att det beror på att jag levererat en del rescensioner. Saken är den att jag sedan ett tag slutat springa på salong (ett antal olika orsaker till det) så jag har inga bra tips numera. Och alla mina rescensioner är därmed gamla (som jag själv är). Den här kanske är ett halvår gammal.
Jag sprang ju ofta på en salong där jag tyckte att det fanns 2 kanontjejer (varav en var ägaren) samt att de flesta andra som dök upp höll bra standard de också. En gång fick jag ett bra pris på en sexhandsmassage och det var verkligen härligt att vara helt ensam på salongen med 3 kvinnor som bara fokuserade på mig och lät dörr och mobiler vara. Men allt gott har ett slut och en dag bommade salongen igen. Varför jag flackade runt och letade ställen jag skulle kunna gilla, vilket var extremt svårt (avsaknad av bra salonger är ett av många skäl till att jag lagt ner detta nöje) och jag var därför ofta frustrerad.
En dag fick jag ett meddelande från en av tjejerna jag gillade bäst på mitt gamla stamhak. Hon hade stuckit till Thailand när den gamla salongen stängde men nu var hon tillbaka och jag fick namnet på den salong hon jobbade på. En vecka senare parkerade jag en bit från den salongen och 10:05 ringde jag på dörrklockan.
En hyfsat söt tjej runt 40 öppnar och jag frågar efter min "kompis". Det visar sig att kompisen inte jobbar just den dagen vilket givetvis gör mig besviken. Men vafan, när jag ändå är på plats och tjejen på tur ser bra ut så är det väl bara att testa. Så jag säger att jag vill ha en timmes massage. Betalar och leds in i ett rum.
När tjejen kommer in säger hon "long time no seen" och jag undrar om vi träffats förut. Vilket vi då har och givetvis på min gamla favoritsalong. Jag känner varken igen henne till utseende eller röst och känner mig lite dum, typ som att jag tycker att alla asiater ser likadana ut. Eller "varför skulle jag känna igen ett fnask?". Jag hoppas att hon inte ser mig på det sättet och så borrar jag ner huvudet i kudden och hon börjar. Och det tar max 5 minuter innan jag så plötsligt känner igen tjejen och när jag gör det så ångrar jag direkt att jag inte bara vände i dörren.
Hon är den här typen av massös som varken ger massage eller teasar utan kör ett mellanting hela tiden. Typ knådar axlarna i 10 sekunder för att sedan dra med naglarna från nacken och ner till rumpan under 10 sekunder. Sedan häver hon sig på korsryggen i 20 sekunder och därefter är det de långa naglarna igen, nu 20 sekunder på skinkorna. Jag tycker inte att långa naglar längs med olika kroppsdelar är direkt upphetsande och när det sker under en halvtimmes tid blir det bara fånigt. Och den kvarts massage som ges under samma halvtimme blir inte något att ha den heller.
Erbjudandet för dagen är FS och jag säger släng in en BJ också och det går hur bra som helst. Pris snackar vi inte. Och när hon en kvart senare har gjort sitt extrajobb (helt OK men inte mer) så får jag några minuters huvudmassage vilket jag gillar. Men jag noterar att det bara tagit ca 50 minuter från start till det att hon reser sig och det hela är över. Kommer på att det var en sak jag retade mig på när jag träffade henne på stamhaket också. Och så skickar jag då över de sedlar jag tycker att hennes extratjänster var värda. Och då kommer jag på en tredje sak som jag ogillade med henne. Hon tigger alltid mer stålar. Något som jag tycker totalt tar död på upplevelsen.
Så den där dagen då jag skulle få träffa en favorit igen, blev ett jävla misslyckat massagebesök.
Usteende 7/10
Massage 3/10
Extra 6/10
Total upplevelse 3/10
Jag sprang ju ofta på en salong där jag tyckte att det fanns 2 kanontjejer (varav en var ägaren) samt att de flesta andra som dök upp höll bra standard de också. En gång fick jag ett bra pris på en sexhandsmassage och det var verkligen härligt att vara helt ensam på salongen med 3 kvinnor som bara fokuserade på mig och lät dörr och mobiler vara. Men allt gott har ett slut och en dag bommade salongen igen. Varför jag flackade runt och letade ställen jag skulle kunna gilla, vilket var extremt svårt (avsaknad av bra salonger är ett av många skäl till att jag lagt ner detta nöje) och jag var därför ofta frustrerad.
En dag fick jag ett meddelande från en av tjejerna jag gillade bäst på mitt gamla stamhak. Hon hade stuckit till Thailand när den gamla salongen stängde men nu var hon tillbaka och jag fick namnet på den salong hon jobbade på. En vecka senare parkerade jag en bit från den salongen och 10:05 ringde jag på dörrklockan.
En hyfsat söt tjej runt 40 öppnar och jag frågar efter min "kompis". Det visar sig att kompisen inte jobbar just den dagen vilket givetvis gör mig besviken. Men vafan, när jag ändå är på plats och tjejen på tur ser bra ut så är det väl bara att testa. Så jag säger att jag vill ha en timmes massage. Betalar och leds in i ett rum.
När tjejen kommer in säger hon "long time no seen" och jag undrar om vi träffats förut. Vilket vi då har och givetvis på min gamla favoritsalong. Jag känner varken igen henne till utseende eller röst och känner mig lite dum, typ som att jag tycker att alla asiater ser likadana ut. Eller "varför skulle jag känna igen ett fnask?". Jag hoppas att hon inte ser mig på det sättet och så borrar jag ner huvudet i kudden och hon börjar. Och det tar max 5 minuter innan jag så plötsligt känner igen tjejen och när jag gör det så ångrar jag direkt att jag inte bara vände i dörren.
Hon är den här typen av massös som varken ger massage eller teasar utan kör ett mellanting hela tiden. Typ knådar axlarna i 10 sekunder för att sedan dra med naglarna från nacken och ner till rumpan under 10 sekunder. Sedan häver hon sig på korsryggen i 20 sekunder och därefter är det de långa naglarna igen, nu 20 sekunder på skinkorna. Jag tycker inte att långa naglar längs med olika kroppsdelar är direkt upphetsande och när det sker under en halvtimmes tid blir det bara fånigt. Och den kvarts massage som ges under samma halvtimme blir inte något att ha den heller.
Erbjudandet för dagen är FS och jag säger släng in en BJ också och det går hur bra som helst. Pris snackar vi inte. Och när hon en kvart senare har gjort sitt extrajobb (helt OK men inte mer) så får jag några minuters huvudmassage vilket jag gillar. Men jag noterar att det bara tagit ca 50 minuter från start till det att hon reser sig och det hela är över. Kommer på att det var en sak jag retade mig på när jag träffade henne på stamhaket också. Och så skickar jag då över de sedlar jag tycker att hennes extratjänster var värda. Och då kommer jag på en tredje sak som jag ogillade med henne. Hon tigger alltid mer stålar. Något som jag tycker totalt tar död på upplevelsen.
Så den där dagen då jag skulle få träffa en favorit igen, blev ett jävla misslyckat massagebesök.
Usteende 7/10
Massage 3/10
Extra 6/10
Total upplevelse 3/10
Tar hela på en gång i halsen, suger som hon aldrig har sugit förr! Jag sätter upp ena vänster benet och hon verkar läsa mina tankar för jag får det mest överjävliga rimjobet jag har fått på år & dar.
)